  • 1. Data: 2008-04-28 23:44:36
    Temat: Polbank--Logowanie w Operze
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dlaczego nie mozna się zalogować do Polbanku w Operze?

    --
    animka

  • 2. Data: 2008-04-29 21:48:09
    Temat: Re: Polbank--Logowanie w Operze
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 01:44, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Dlaczego nie mozna się zalogować do Polbanku w Operze?

    Zalogowac mozna. Ale nie przeprowadzisz zadnych operacji - tylko
    podglad.

  • 3. Data: 2008-04-30 00:00:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-29 23:48 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Zalogowac mozna. Ale nie przeprowadzisz zadnych operacji - tylko
    > podglad.

    Nie można. Po zalogowaniu kursor lata i strona się nie otwiers.

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-04-30 20:04:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 2...@m...goog
    legroups.com

    : Zalogowac mozna. Ale nie przeprowadzisz zadnych operacji - tylko podglad.

    Przelewu nie można wykonać i ,,certyfikować'', ale poza tym niemal wszystko można.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-05-01 08:25:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 30-04-2008 o 02:00:42 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > W dniu 2008-04-29 23:48 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Nie można. Po zalogowaniu kursor lata i strona się nie otwiers.

    Mozna. I spod Windows i spod Linuxa - cos jest nie tak z twoim komputerem.
    Sprobuj jeszcze po takim niedokonczonym zalogowaniu odswiezyc strone -
    wteduy powinno zaladowac sie do konca

  • 6. Data: 2008-05-01 09:35:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-01 10:25 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Mozna. I spod Windows i spod Linuxa - cos jest nie tak z twoim komputerem.
    > Sprobuj jeszcze po takim niedokonczonym zalogowaniu odswiezyc strone -
    > wteduy powinno zaladowac sie do konca

    Po odświeżeniu strony pokazuje się ta strona:
    (Nie można zmienić kodowania na jakieś ludzkie.Kłódka bezpieczeństwa jest).

    ďťż
    Szanowni Państwo,
    Informuję, że link, z którego próbują się Państwo zalogować do
    systemu bankowości internetowej Polbank24, może być niebezpieczny.
    Używają Państwo obecnie linku https://www.polbank24.pl/netbanking/,
    który może przekierować Państwo na inną niż oficjalną stronę
    bankowości internetowej Polbank24. Dla własnego bezpieczeństwa
    prosimy o nie korzystanie z wybranego linka i ręczne wpisanie adresu
    strony w pasku przeglądarki internetowej.
    Jeżeli nie ufają Państwo stronie, na której został umieszczony
    link do bankowości internetowej Polbank24 prosimy o natychmiastowe
    zgłoszenie zaistniałej sytuacji i kontakt z naszym Serwisem Polbank24
    na numer telefonu 0 801 822 822 lub 0 22 3 822 822.

    Dziękuję za współpracę
    Robert Pławiak
    Dyrektor biura w departamencie informatycznym

    _____________

    Dear Sirs,
    I would like to inform you that the link you use to log into Polbank24
    e-banking service may be dangerous.
    You are currently using the link https://www.polbank24.pl/netbanking/
    which may direct you to a website other than the official website of
    Polbank24 e-banking service. For your own safety please do not use this
    link and manually enter the website address into the Internet browser bar.
    If you do not trust the website containing the link to Polbank24
    e-banking service, please report the situation immediately and contact
    our Polbank24 Service at the telephone number 0 801 822 822 or 0 22 3
    822 822.

    Thank you for your cooperation.
    Robert Pławiak
    Office Director at the IT Department

    --
    animka

  • 7. Data: 2008-05-01 09:44:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 01-05-2008 o 11:35:46 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Po odświeżeniu strony pokazuje się ta strona:

    Logujac sie ze strony glownej Polbanku i przechodzac do stron logowania
    nie mam takich problemow.
    Gdy czasem stron azaladowala sie nie dokonca, oswiezanie pomagalo.

    Moze sprawdz wersje Opery? Uaktualnij do najnowszej.

  • 8. Data: 2008-05-01 11:05:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-01 11:44 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Logujac sie ze strony glownej Polbanku i przechodzac do stron logowania
    > nie mam takich problemow.

    Tu to i ja nie mam problemów.
    Tylko po wpisaniu loginu i hasla nie chce się strona otworzyć (łączy się
    i łączy) i jak odświeżę, to pojawia się ten komunikat, który wkleiłam w
    tamtym poscie.

    > Gdy czasem stron azaladowala sie nie dokonca, oswiezanie pomagalo.
    >
    > Moze sprawdz wersje Opery? Uaktualnij do najnowszej.

    Mam najnowszą-9945.

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-05-02 22:31:56
    Od: <b...@c...pl>

    polbank 3 godziny trwa aby doknać przelewu 1 x msakra

    iBin

  • 10. Data: 2008-05-03 00:00:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-03 00:31 b...@c...pl pięknie wystukał/a:
    > polbank 3 godziny trwa aby doknać przelewu 1 x msakra

    Pobrałeś certyfikat?

    --
    animka