    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank Mocno Oszczędzające
    Date: Thu, 30 Sep 2010 19:32:29 +0200

    Dzisiaj przglądałem TOiP i tabelę oprocentowania Polbanku i proszę o
    upewnienie mnie w spostrzeżeniach dot. rachunków "Mocno
    Oszczędzających". Całość salda, nawet powyżej 5000 zł, oprocentowana
    jest na 5%. Przelewy wewnętrzne z Mocno Oszczędzającego na inny rachunek
    w Polbanku są, niezależnie od liczby wykonanych przelewów z tego
    rachunku w danym miesiącu, bezpłatne.
    Czy powyższe jest prawdą? Jestem przekonany, że coś pozmieniali, jeszcze
    jakiś czas temu było inaczej.