  • 21. Data: 2010-06-17 20:56:38
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-06-17 11:36, visco pisze:
    > Miesiac temu byłem w oddziale celem wysępienia takiego plastiku. Od "doradcy"
    > uzyskałem informację, że bez zaświadzczen to do 5kpln,[...]

    Ja trafiłem w takim razie na jakąś dziwną paniusię, bo na niższy limit
    musiałem przytargać zaświadczenie. Ten bank to naprawdę ewenement.

    --
    Raf

  • 22. Data: 2010-06-17 22:28:29
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

    > Dodatkowo z BPH'u wziąłem Zakupową z cashbackiem 1,5% i uzyskałem duet
    > który
    > spełnia moje wymagania:

    a jakie opłaty sa zwiazane z tą zakupową?
    czytałem ich toip, ale za cholere nie wiem czy te ich ubezpieczenia są
    obowiązkowe?

  • 23. Data: 2010-06-18 03:15:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Więc się pytam po jakiego Ch..A wysyłają mnie drugi raz po jakieś cholerne
    > dokumenty jak już wtedy było wiadomo ze wniosek jest odrzucony?
    > Całe szczęście że oferta na rynku jest duża i jest w czym wybierać.
    > Jestem co prawda zawiedziony bo sam chwaliłem tą kartę nawet tu na grupie.
    > No ale trudno obejdę się bez niej. Parę groszy wpadnie do innego banku :)

    kazdy bank tak robi - niestety to 'norma'...

  • 24. Data: 2010-06-18 05:57:50
    Od: Visco <v...@...pl>

    On Thu, 17 Jun 2010 16:08:28 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Tam jest jakaś z 3% keszbeku -- dlaczego nie wziąłeś takiej?

    no właśnie, jakaś... paliwowa
    --
    ASSek

  • 25. Data: 2010-06-18 06:11:03
    Od: Visco <v...@...pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 00:28:29 +0200, "MarcinK" <...@...pl> wrote:

    >a jakie opłaty sa zwiazane z tą zakupową?
    limit 12kpln/rok -> zwolnienie z opłat

    >czytałem ich toip, ale za cholere nie wiem czy te ich ubezpieczenia są
    >obowiązkowe?
    nie są, ale nękają żebyś wziął ;-)
    po aktywowaniu telefonik z banku, pod pozorem weryfikacji czy klient zadowolony
    z karty (oczywiście zastrzeżenie o marketingowym bełkocie w mocy):
    "ooo widzę że już pan aktywował.... jak się użytkuje, zna pan zasady?...no to
    dobrze... a słyszał pan o naszych wspaniałych ubezpieczeniach?... no to
    szkoda... a słyszał pan o poleceniu zapłaty... ooo no to wielka szkoda....
    dziękuję dobranoc."
    --
    ASSek

  • 26. Data: 2010-06-18 06:22:45
    Od: Visco <v...@...pl>

    On Thu, 17 Jun 2010 22:56:38 +0200, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    >Ja trafiłem w takim razie na jakąś dziwną paniusię, bo na niższy limit
    >musiałem przytargać zaświadczenie. Ten bank to naprawdę ewenement.

    A na ulotkach i ichniej stronie piszą że do 8kpln (przynajmniej ja tak to
    rozumiem)
    --
    ASSek

  • 27. Data: 2010-06-18 14:24:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Visco" m...@4...com

    > no właśnie, jakaś... paliwowa

    Aha... Dzięki. :) A ta 1.5% od każdego zakupu?
    Czyli stacje benzynowe nieźle zarabiają!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2010-06-18 20:16:57
    Od: visco <v...@...pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 16:24:28 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A ta 1.5% od każdego zakupu?
    każdego (z zastrzezeniem zwrotu max 25pln/miesiac)
    >Czyli stacje benzynowe nieźle zarabiają!!!
    Ciekawe kiedy zaczną wydawać inne towarowe obok paliwowej - pieluchowe,
    kosmetykowe, alkoholowe...(my personal choice ;-)
    --
    ASSek

  • 29. Data: 2010-06-18 21:01:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "visco" t...@4...com

    > każdego (z zastrzezeniem zwrotu max 25pln/miesiac)

    Dzięki. :)

    > Ciekawe kiedy zaczną wydawać inne towarowe obok paliwowej - pieluchowe,
    > kosmetykowe, alkoholowe...(my personal choice ;-)

    :)

    Ciekawe, skąd będą wiedzieli, że to za paliwo, nie zaś za gazety czy inne produkty
    zakupione na stacjach benzynowych i benzystarych?
    :)

    --
    ^ . . 729
    n p w ś c P s
    * . 18 724 Cz
    10 1 2 3 4 5
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 e
    c 6 7 8 9 10 11 12
    E . . . . . ----> 700 r e
    13 14 15 16 17 18 19
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 690 wi
    20 21 22 23 24 25 26
    2526 01 03 . 17.`'.-. 680
    ._. 27 28 29 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \

  • 30. Data: 2010-06-21 11:15:45
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    A ja tam po jednym kontakcie z linia polbanku
    podyktowaniu swoich danych i ustaleniu limitu
    dostalem dnia następnego na slowo 3000limitu na polbankerze + paypass

    używam od 3m i jestem zadowolony, bez żadnych komplikacji
    a mam jeszcze 3 inne kredytówki z limitami które wykluczają mnie do
    otrzymania kolejnej KK:)
    formalności załatwiałem, jakies 3m temu