  • 11. Data: 2009-12-04 15:19:50
    Temat: Re: Polbank - elektroniczne wyciągi
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 15:55:54 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Ale łączysz się po https a nie http?

    Przedziwne.
    Przecież bank powinien to sobie przetłumaczyć, prawda? Pierwszy raz widzę
    serwis, w którym muszę z palca wpisać "s".

    Faktycznie strona jest. Ale w formularzu nie mogę wpisać danych ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-12-04 15:33:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 15:19:50 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > widzę serwis, w którym muszę z palca wpisać "s".
    >
    > Faktycznie strona jest. Ale w formularzu nie mogę wpisać danych ;-)

    Ach, bo przecież nie może być tak prosto ;-) chociaż hasło jest
    generowane na raz (przysyłają esemesem, nono), bo zaraz i tak trzeba je
    zmienić, to i tak trzeba swoje dane wklepać na wirtualnej klawiaturze ;-)

    Podoba mi się to, że można sobie wybrać swoją nazwę użytkownika. Bardzo
    bym chciał, aby można było się tą nazwą logować do systemu bankowego.

    Ojacież! Udało się! Udało się! Oczywiście generowanie i pobieranie
    wyciągu jest -- jak wszystko w Polbanku -- zakręcone bardzo, ale
    zadziało ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-12-04 18:04:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Robert Kois napisał(a):
    > No przeszli sami siebie.
    > Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.
    > Zrobili oddzielny system z oddzielnym loginem, dostępny po rezygancji z
    > papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze nie
    > ma.

    Sytuacja jest bardziej skomplikowana :)

    Dostępne są trzy opcje:
    1 - mejlem zahasłowanym PDFem (a hasło SMSem)
    2 - w oddzielnej aplikacji (jakiś kosmos!)
    3 - w... aktualnym systemie

    Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

    Właśnie sobie włączyłem tę opcję w infolinii. Pojawiła się od razu i są
    nawet wyciągi z 6 miesięcy wstecz (z karty kredytowej, z kont nie
    patrzyłem). Tyle tylko, że:

    1. nie ma opcji wydruku wyciągu (można zrobić print z przeglądarki do
    pdfa, ale to bez sensu, bo... patrz punkt 2...)
    2. wyświetlane transakcje podane są tylko w walucie zakupu. jeśli
    transakcja była w walucie obcej i chce się zobaczyć kwotę PLN to trzeba
    się wklikać w szczegóły pojedynczej transakcji.
    nie da się zatem wydrukować wyciągu z kwotami w PLN...

    Porażka. Czy oni to wszystko robią specjalnie? :D

    Jeszcze drobiazg:
    Powinno być "Pokaż transakcje na wyciągu" a nie "Pokaż transakcję na
    wyciągu". Albowiem wyświetlamy wszystkie, a nie jedną. To przykre, że i
    do banków zawitała dysleksja, dysgrafia, czy jak jej tam...

    Good news is... widać zaksięgowane transakcje przed zamknięciem wyciągu
    (jest coś takiego jak wyciąg otwarty i można kliknąć szczegóły). ale tu
    z kolei... nie da sie wklikac w szczegoly i w przypadku transakcji w
    walucie nie widzimy ile poszlo PLN :D

    Czy w wersji 2 też jest taki ficzer?

    PG

  • 14. Data: 2009-12-04 18:07:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > (jest coś takiego jak wyciąg otwarty i można kliknąć szczegóły). ale tu
    > z kolei... nie da sie wklikac w szczegoly i w przypadku transakcji w

    Korekta. Da się wklikać i widać :)

    PG

  • 15. Data: 2009-12-04 20:21:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 19:04:57 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > 3 - w... aktualnym systemie
    > Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

    Ta opcja jest dla wszystkich, nic nie trzeba uruchamiać :)

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-12-04 20:41:09
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Robert Kois napisał(a):

    > Ta opcja jest dla wszystkich, nic nie trzeba uruchamiać :)

    bez od rezygnacji z wyciągów papierowych?
    czyli panienka zrobiła mnie w wała przepytując z danych osobowych i
    mówiąc, że wysyła zlecenie włączenia mi tej opcji? :D

    PG

  • 17. Data: 2009-12-04 20:42:19
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > bez od rezygnacji z wyciągów papierowych?
    > czyli panienka zrobiła mnie w wała przepytując z danych osobowych i
    > mówiąc, że wysyła zlecenie włączenia mi tej opcji? :D
    >
    > PG

    aaaa czekaj.... to może ta opcja wyciągów w necie mi się jeszcze nie
    pojawiła a to co jest teraz to tylko taki sobie podgląd transakcji dla
    wszystkich??? i może jak mi się już pojawi, to będą normalne wyciągi...
    hmmmm

  • 18. Data: 2009-12-04 20:53:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 21:42:19 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > aaaa czekaj.... to może ta opcja wyciągów w necie mi się jeszcze nie
    > pojawiła a to co jest teraz to tylko taki sobie podgląd transakcji dla
    > wszystkich??? i może jak mi się już pojawi, to będą normalne wyciągi...

    Podgląd transakcji już od jakiegoś czasu jest dla wszystkich. Za wyciągi
    uznałbym pdfa który po wydrukowaniu wygladałby jak normalny wyciąg.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-12-05 08:33:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > (jest coś takiego jak wyciąg otwarty i można kliknąć szczegóły). ale tu
    > z kolei... nie da sie wklikac w szczegoly i w przypadku transakcji w

    System wyciagi.polbank24.pl pozwala wyłącznie na zamówienie i
    wygenerowanie sobie PDF z wyciągiem (u mnie są za 3 ostatnie miesiące).
    Jest to zrobione, jak wszystko w Polbanku, strasznie na okrętkę.

    W jaki sposób zamówić wyciągi na majla? Trzeba do nich dzwonić, tak?

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2009-12-05 20:48:52
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Gru, 09:33, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > Jest to zrobione, jak wszystko w Polbanku, strasznie na okrętkę.
    >
    > W jaki sposób zamówić wyciągi na majla? Trzeba do nich dzwonić, tak?

    Myślę że musisz podpisać papier w oddziale .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus