eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank kartaPolbank karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.new
    s.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank karta
    Date: Sun, 15 Nov 2009 11:36:09 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <hdolnc$ndh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gpo10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1258281516 23985 83.3.144.10 (15 Nov 2009
    10:38:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 10:38:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509303
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Wyrobiłem miesiąc temu kartę Visa zwykłą do rachunku, telefonicznie ją
    nawet aktywowałem (mam taką nadzieję), dzisiaj pierwszy raz chciałem z
    bankomatu wypłacić i error
    dostałem info "wybrany rodzaj rachunku niedostępny dla żżdanej transakcji"
    (w bankomatach nie ma "ą")

    Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W serwisie
    bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
    Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.

    Damian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1