eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank leży chyba już 4 dzieńPolbank leży chyba już 4 dzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank leży chyba już 4 dzień
    Date: Sat, 21 Dec 2013 08:31:51 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 26
    Message-ID: <l93g4s$ig0$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 7luQdQMLRCyBcW0sjjxefg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 131220-1, 2013-12-20), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598672
    [ ukryj nagłówki ]

    Ktoś wie co dzieje się w Polbanku?


    Od 4 dni nie działa mi karta T-Mobile Polbank....
    Na infolinii automat mówi, że trwają "chwilowe kłopoty", a konsultant
    mówi coś o tym że będą te karty wymieniać. W sklepie karta jest
    odrzucana jeszcze przed podaniem pinu, więc wnioskuję, że ktoś u nich
    zaniedbał i coś wygasło (chip?)

    Po czymś takim przed świętami z mojej strony udzielam im czerwonej
    kartki. Mogą już mi tej nowej karty nie przesyłać :)


    Udzielam czerwonej kartki głownie za ściemnianie, o chwilowych
    kłopotach, tymczasem pad jest kompletny i jeszcze potrwa sporo.

    Bankowcy od Pol Rajfiego - weźcie się za handel pietruszką może, co?

    Marvin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1