  • 31. Data: 2010-08-19 10:20:37
    Temat: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 10:05:33 +0000, A. napisał(a):

    > Nie ja się czepiam, tylko Ty masz chyba problem ze zrozumieniem pojęć
    > "przyjęty do realizacji" i "zrealizowany" oraz różnic między nimi. Jeśli
    > bank podaje informację (przez serwis interentowy i infolinię), że
    > przelew jest "ZREALIZOWANY" to powinno znaczyć, że go wysłał. Gdyby było
    > napisane "PRZYJĘTY DO REALIZACJI" to przynajmniej bym wiedział, że
    > problem leży po stronie Polbanku i wcześniej bym interweniował, a nie
    > czekał na kolejne sesje Elixiru.

    No fakt nie czepiasz się, po prostu zwyczajnie bijesz pianę.

    --
    xbartx

  • 32. Data: 2010-08-19 10:34:53
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 19 Sie, 09:09, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Pewnie w EB nie odświeżył Ci się po prostu stan kont. Wejdź w historię
    > rachunku i go prawdopodobnie zobaczysz z datą 17.08 hłe hłe.
    >
    > --
    > xbartx

    Niestety to nie to znam to z eurobanku ale nie tym razem. Coś wisi w
    polbanku z tym przelewem. Zaraz zgłaszam na infolinie.

  • 33. Data: 2010-08-19 11:53:31
    Od: " A." <a...@g...pl>

    Jeśli

    > No fakt nie czepiasz się, po prostu zwyczajnie bijesz pianę.

    Nie pozostaje mi zgodzić się z kolegą i - jako, że dla kolegi najwyraźniej
    postępowanie Polbanku jest akceptowalne i normalne - życzę koledze by:
    1. wszystkie banki wstrzymywały jego przelewy na 1-2 dni, nie informując o
    tym (bo mają prawo),
    2. okoliczni policjanci zapewniali mu systematycznie wikt i dach nad głową
    przez 48 godzin, w najbliższym areszcie (bo też mają prawo).

    A.

  • 34. Data: 2010-08-19 12:28:43
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    > Te zatrzymane były potwierdzane kodem SMS?

    A o to Ci chodzi.
    Były potwierdzane certyfikatem juz dość dawno to było i wtedy jeszcze kodów
    SMS nie miałem.
    Nawet pamiętam jak ich opieprzałem że przetrzymują przelewy jak były
    przecież potwierdzane ich certyfikatem :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 35. Data: 2010-08-19 12:36:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" 4c6d237e$0$20989$6...@n...neostrada.pl

    > A o to Ci chodzi.

    A o co? :)

> [...]
    miałem.
    > Nawet pamiętam jak ich opieprzałem że przetrzymują przelewy jak były przecież

    Uznali zapewne, że zła żona podkrada Ci pieniądze. ;)
    Mnie tylko raz zatrzymali przelew, ale raczej ;) nie
    z powodu chciwości, bo zatrzymali przelanie 10 złotych.

    Ich certyfikaty to jakiś relikt przeszłości.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2010-08-25 16:34:58
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > leży po stronie Polbanku i wcześniej bym interweniował, a nie czekał na

    Jeśli infolinia i w systemie masz zrealizowany danego dnia, to jak im
    udowodnisz,że tego nie puścili np. 3 sesją i rzeczywiście to bank-odbiorca też
    chwilę przetrzymał zanim ujrzałeś na koncie?