  • 21. Data: 2010-08-18 21:19:45
    Temat: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" i4hgrf$2b6$...@n...onet.pl

    > Jedno mnie zastanawia że to rzeczywiście ze względów bezpieczeństwa czy raczej z
    innych. (wszyscy wiedzą jakich)

    Moim zdaniem innych.

    Potwierdzasz certyfikatem czy kodem SMS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-08-18 21:52:46
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Niestety widze mam to samo. Przelew wysłany 16.08 po sesjach,
    zaksiegowany w polbanku jako zrealizowany 17.08 a dziś (18.08) nadal
    nie ma go w eurobanku. Chyba trzeba zgłosić jakąś reklamację...

  • 23. Data: 2010-08-18 21:58:25
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Widzę też że coś kombinowali w systemie bo zlecony właśnie wewnętrzny
    ma dziwną wiadomosć (kodowanie złe?)
    "Transakcja zostaza przeszana do realizacji. Proszz sprawdz status
    transakcji w dniu jutrzejszym"

  • 24. Data: 2010-08-19 06:20:38
    Od: " A." <a...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > To bez znaczenia, bo i tak mają do tego prawo... :-(

    Doprawdy? To wskaż mi proszę podstawą prawną do okłamywania klientów (w
    serwisie internetowym oraz na infolinii) co do stanu realizacji zlecenia.

    pzdr
    A.

  • 25. Data: 2010-08-19 07:09:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:52:46 -0700, ToRo999 napisał(a):

    > Niestety widze mam to samo. Przelew wysłany 16.08 po sesjach,
    > zaksiegowany w polbanku jako zrealizowany 17.08 a dziś (18.08) nadal nie
    > ma go w eurobanku. Chyba trzeba zgłosić jakąś reklamację...

    Pewnie w EB nie odświeżył Ci się po prostu stan kont. Wejdź w historię
    rachunku i go prawdopodobnie zobaczysz z datą 17.08 hłe hłe.

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2010-08-19 07:11:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 06:20:38 +0000, A. napisał(a):

    > Doprawdy? To wskaż mi proszę podstawą prawną do okłamywania klientów (w
    > serwisie internetowym oraz na infolinii) co do stanu realizacji
    > zlecenia.

    Czepiasz się po to, żeby się czepiać. Nigdzie nie masz gwarancji, że
    przelew przyjęty do realizacji wyjdzie najbliższą sesją z banku
    (jakiegokolwiek). Owszem banki starają się zawsze wysłać najbliższą
    sesją, ale też nie mają takiego nakazu/obowiązku, to jest po prostu ich
    tylko dobra wola. Więc co chcesz reklamować?

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2010-08-19 07:49:53
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:i4hiv3$gud$2@inews.gazeta.pl...

    > "Damian Niusy" i4hgrf$2b6$...@n...onet.pl

    > Moim zdaniem innych.
    >
    > Potwierdzasz certyfikatem czy kodem SMS?

    Różnie w domu certyfikatem w pracy SMS.

    Z tym że przy robieniu przelewu system certyfikat niekiedy za pierwszym
    razem nie widzi.
    Jak zrobię edycję przelewu i zaraz go znowu wyślę to już go widzi.
    Nie wiem czy to wina u mnie ale się tym nie przejmuję.

    Damian

  • 28. Data: 2010-08-19 08:00:57
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak zrobię edycję przelewu i zaraz go znowu wyślę to już go widzi.
    > Nie wiem czy to wina u mnie ale się tym nie przejmuję.

    Też tak mam. Nawet dość często.

  • 29. Data: 2010-08-19 08:55:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" 4c6ce224$0$20999$6...@n...neostrada.pl

    innych. (wszyscy wiedzą jakich)

    > Różnie w domu certyfikatem w pracy SMS.

    Te zatrzymane były potwierdzane kodem SMS?

    "Damian Niusy" i4ehll$fap$...@n...onet.pl

    > A mają twój aktualny numer ?
    > Bo ja im zostawiłem tel. domowy i nie mogli się dodzwonić i dział
    > bezpieczeństwa blokował na jeden dzień przelewy, kwoty to około 10
    > tyś zł.

    Rozumiem postępowanie pracownika PKO BP SA dzwoniącego natychmiast po
    wieczornym (i tak do rana nie będzie lania) zleceniu przelewu podatku
    rzędu pół setki tysiąca złotych
    (zdecydowanie więcej niż pół setki tysiąca -- prezydent
    Truskolaski miał gest; być może miał kaca molarnego
    i chciał jakoś się wypłacić cudzymi pieniędzmi, na
    dodatek zarobionymi bezprawnie, bo w oparciu o lewe
    poświadczenia (akurat z pobliskiego Wasilkowa) -- co
    jest typowe dla tutejszych (a z tego co wiem także
    nietutejszych) miastowych)
    ale nie rozumiem, po co dzwonić na numer komórkowy w celu potwierdzenia
    chęci dokonania przelewu, skoro właśnie na ten numer przychodzi kod SMS
    potrzebny do weryfikacji. :) W PKO BP SA były zdrapki (nie kody SMS)
    i tam chodziło o kwotę, a raczej o miejsce postawienia przecinka
    dziesiętnego, nie o sam fakt zlecenia przelewu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2010-08-19 10:05:33
    Od: " A." <a...@g...pl>

    > Czepiasz się po to, żeby się czepiać. Nigdzie nie masz gwarancji, że
    > przelew przyjęty do realizacji wyjdzie najbliższą sesją z banku
    > (jakiegokolwiek). Owszem banki starają się zawsze wysłać najbliższą

    Nie ja się czepiam, tylko Ty masz chyba problem ze zrozumieniem
    pojęć "przyjęty do realizacji" i "zrealizowany" oraz różnic między nimi.
    Jeśli bank podaje informację (przez serwis interentowy i infolinię), że
    przelew jest "ZREALIZOWANY" to powinno znaczyć, że go wysłał. Gdyby było
    napisane "PRZYJĘTY DO REALIZACJI" to przynajmniej bym wiedział, że problem
    leży po stronie Polbanku i wcześniej bym interweniował, a nie czekał na
    kolejne sesje Elixiru.
    A.