  • 1. Data: 2008-12-02 09:47:23
    Temat: Polbank podgląd karty?
    Od: k...@o...pl

    Jak wygląda podgląd karty kredytowej w Polbanku? Nadaje się do
    użytku ?
    Można się zalogować z dowolnego miejsca żeby sprawdzić historię karty
    oraz w szczególności wyciąg i kwotę do spłaty oraz datę? Te dane można
    mieć na zwykłym wyciągu do KK który przyjdzie co miesiąc ale czasem
    człowiek gdzieś na dłużej wyjedzie wyjedzie więc wyciągu nie otrzyma.
    Chciałbym się więc móc zalogować z dowolnego komputera żeby sprawdzić
    stan konta karty. Teoretycznie bardzo małe wymagania, ale w Polbanku
    chyba nigdy nic nie wiadomo...:)

  • 2. Data: 2008-12-02 09:52:26
    Temat: Re: Polbank podgląd karty?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 10:47, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > Chciałbym się więc móc zalogować z dowolnego komputera żeby sprawdzić
    > stan konta karty. Teoretycznie bardzo małe wymagania, ale w Polbanku

    "Nie rozsmieszaj mnie bo mi zajady popekaja" ;)

    Przyjmij w uproszczeniu - NIE MA PODGLADU!!

    Unikniesz rozczarowania.

  • 3. Data: 2008-12-02 10:16:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 01:47:23 -0800 (PST), k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Chciałbym się więc móc zalogować z dowolnego komputera żeby sprawdzić
    > stan konta karty. Teoretycznie bardzo małe wymagania, ale w Polbanku

    Zapomnij :)

    Jest coś takiego w formie tabelki (dane oczywiście przykładowe):

    Szczegóły dla rachunku 1234567890123456 - Waluta - PLN
    Opis Wartość Opis Wartość
    Bieżące saldo PLN 500,00 Limit kredytowy PLN 1.000,00
    Typ karty POLAND VISA Data ważności 31/01/2009
    Karta główna czy dodatkowa karta główna

    Zastrzeżenie
    Informacje o kartach kredytowych pochodzą z ostatniego dnia roboczego

    A saldo jest zwykle na 2-3 dni do tyłu :)
    --
    Kojer

  • 4. Data: 2008-12-02 11:12:46
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > Można się zalogować z dowolnego miejsca żeby sprawdzić historię karty
    > oraz w szczególności wyciąg i kwotę do spłaty oraz datę?
    [...]

    Do tego co już zostało napisane w tym wątku warto dodać, że do ich
    systemu jest równie trudno się zalogować jak dodzwonić na infolinie.
    Albo komunikat o błędzie techniczny, albo jakieś błędy SQL, albo nie
    działa nie wiadomo dlaczego.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-12-02 14:10:06
    Od: k...@o...pl

    On 2 Gru, 12:12, Sebastian <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > systemu jest równie trudno się zalogować jak dodzwonić na infolinie.
    > Albo komunikat o błędzie techniczny, albo jakieś błędy SQL, albo nie
    działa u nich choć automatyczna spłata zadłużenia z KO?

  • 6. Data: 2008-12-02 16:45:14
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 2, 12:12 pm, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Albo komunikat o błędzie techniczny, albo jakieś błędy SQL, albo nie
    > działa nie wiadomo dlaczego.

    Rzucają SQL na ekran? Nieźli agenci :)