  • 1. Data: 2008-12-02 11:20:19
    Temat: Wizerunek karty...
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Witam,

    czy ktoś z szacownych Grupowiczy, który maja już kartę Alior Bank może ją
    zeskanować i pokazć jaki ma wizerunek? Głównie chodzi mi o debetówkę ale KK
    też może być (oczywistym jest, żeby zamazał numer karty na zdjęciu przed
    jego publikacją).

    Z góry serdecznie dziękuje
    Chandler
    --------------
    www.secretproxy.pl - tajność przez poufność Twojego nr IP

  • 2. Data: 2008-12-02 11:23:02
    Temat: Re: Wizerunek karty...
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Chandler wrote:
> [...]
    > ją zeskanować i pokazć jaki ma wizerunek? Głównie chodzi mi o debetówkę
    > ale KK też może być (oczywistym jest, żeby zamazał numer karty na

    http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klamstwa;i;balagan,16876.html

    Z blogu Olgierda.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-12-02 16:57:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maverick pisze:

    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klamstwa;i;balagan,16876.html

    > Z blogu Olgierda.

    na bankier.pl - wpisz haslo Alior i tez bedzie - sam dodawalem ;)