  • 1. Data: 2010-02-17 08:40:50
    Temat: Polbank - problem z dziennymi limitami transakcji
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witajcie,

    zapragnąłem ja puścić sobie nieco większy przelew z konta gotówkowego w
    Polbanku. Jako że jestem osobą lubiącą wyzwania, postanowiłem skorzystać
    z serwisu internetowego. Nie udało mi się zrealizować przelewu ze
    względu na "przekroczony limit globalny transakcji". Szybki telefon na
    infolinię i dowiedziałem się, że maksymalna kwota przelewu to 5000 zł.
    Wykonałem zatem przelew poniżej tej kwoty w zgoła innej sprawie (i udało
    się), a następnego dnia udałem się do oddziału celem zwiększenia limitu.
    Wieczorem tego samego dnia nadal nie można było zrobić przelewu na kwotę
    powyżej 5000 zł, ale zrzuciłem to na karb zbytniego obłożenia pracy
    świstaków wprowadzających ręcznie dyspozycje do systemu. Poszedłem spać
    w przekonaniu, że po nocnym przetwarzaniu uda mi się wysłać moje
    pieniądze. Niestety, dziś rano spotkało mnie niemiłe zaskoczenie gdy
    ujrzałem ponownie informację o przekroczeniu globalnego limitu
    transakcji. Spróbuję jeszcze po godz. 10, kiedy to większość oddziałów
    rozpoczyna pracę, może wtedy ochroniarz schodzący z nocnej zmiany
    wyłączy telewizor i wetknie kabel z powrotem do laptopa na parapecie, na
    którym uruchomiony jest serwer bankowości elektronicznej ;)

    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-02-17 10:50:39
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Sytuacja wyjaśniła się - po prostu dyspozycja zmiany limitu utknęła
    gdzieś w oddziale. Żenua.