  • 1. Data: 2010-02-17 09:56:31
    Temat: kuromyslo w BGZ
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Przypadkowo otworzyłem dziś stronę z godzinami sesji Elixir

    http://www.money.pl/banki/elixir/

    i zobaczcie jakie kuromysło jest w przypadku BGŻ. To chyba nie może być do
    końca prawdą, bo jest napisane, że jeśli składamy zlecenie po godzinie 12
    rano i chcemy aby przelew został wykonany Elixirem jeszcze tego samego dnia
    (II lub III sesją), płacimy za to 5 zł.

  • 2. Data: 2010-02-17 10:13:41
    Temat: Re: kuromyslo w BGZ
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rano i chcemy aby przelew został wykonany Elixirem jeszcze tego samego
    > dnia (II lub III sesją), płacimy za to 5 zł.

    Pomysł rzeczywiście poroniony, ale...
    W lukasie to w ogóle możesz pomarzyć o wykonaniu przelewu zleconego po
    11-tej.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-02-17 10:25:58
    Od: bzdreg <n...@n...com>

    wiatrak pisze:
> [...]
    >
    > Pomysł rzeczywiście poroniony, ale...
    > W lukasie to w ogóle możesz pomarzyć o wykonaniu przelewu zleconego po

    A 1. przychodzący w ING o 8:00 - czyż to nie cudowne?
    (Podczas, gdy 1. wychodzący w BP o 9:00)
    Mają jasnowidzów na etatach, czy-co... ?

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 4. Data: 2010-02-17 10:32:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:25:58 +0100, bzdreg napisał(a):

    > A 1. przychodzący w ING o 8:00 - czyż to nie cudowne? (Podczas, gdy 1.
    > wychodzący w BP o 9:00) Mają jasnowidzów na etatach, czy-co... ?

    Nie. Po prostu:

    1 przychodząca w ING = 3 w eliksirze z poprzedniego dnia
    2 przychodząca w ING = 1 w eliksirze
    3 przychodząca w ING = 2 w eliksirze

  • 5. Data: 2010-02-17 10:32:56
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:25:58 +0100, bzdreg napisał(a):

    > A 1. przychodzący w ING o 8:00 - czyż to nie cudowne?
    > (Podczas, gdy 1. wychodzący w BP o 9:00)
    > Mają jasnowidzów na etatach, czy-co... ?

    Księgują ostatnią sesję z dnia poprzedniego.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-02-17 10:38:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

  • 7. Data: 2010-02-17 15:09:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:56:31 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > godzinie 12 rano i chcemy aby przelew został wykonany Elixirem jeszcze
    > tego samego dnia (II lub III sesją), płacimy za to 5 zł.

    Nie napisali tylko, że dotyczy to wyłącznie rachunków biznesowych a nie
    zwykłych ROR.

  • 8. Data: 2010-02-17 21:20:21
    Temat: Re: kuromyslo w BGZ (nieco OT)
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > i zobaczcie jakie kuromysło jest w przypadku BGŻ.

    BTW - co to jest ,,kuromysło"?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2010-02-17 21:25:11
    Od: z...@o...pl

    > BTW a co to jest kuromyslo?

    domyślam sie że jest to myślenie przy uzyciu inteligencji
    podobnej do uzytkowanej przez ptaka domowego zwanego kurą

    czyli "kombinowanie ptasim móżdżkiem", robienie głupstw itp.