  • 11. Data: 2010-08-07 14:48:12
    Temat: Re: Polbank - przelewy z datą przyszłą
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i3jne6$btr$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, jakiś z możliwie wysokim oprocentowaniem rachunku,
    > działającym księgowaniem w soboty i możliwie niską opłatą za
    > kartę (no chyba, że kartę "i tak" mam do innych celów).
    > Mbank się chyba nadaje, ale opromilowanie na eMaxie jest niskie,
    > a wykorzystanie eMax Plusa jest ograniczone liczbą wypłat w
    > miesiącu (choć w sumie to na 4 weekendy wystarczy). Z Aliorem
    > chyba byłoby mniej zachodu niż z mBankiem. Dobry byłby Eurobank,
    > ale nie wiem jak z księgowaniem w soboty...

    Alior też raczej mizerny procent daje 2,5% bo tylko połowę środków
    na 5%
    No i możliwość wpłaty trochę słaba:
    Lista dostępnych wpłatomatów:

    a.. Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa
    b.. Wola Park, ul. Górczewska 124, Warszawa
    c.. CH Wileńska, ul. Targowa 72, Warszawa
    d.. CH Targówek, ul. Głębocka 15, Warszawa
    e.. Fort Wola, ul. Połczyńska 4, Warszawa
    f.. Blue City, Al. Jerozolimskie 179, Warszawa
    g.. CH Reduta, Al. Jerozolimskie 148, Warszawa
    h.. Galeria Ursynów, ul. KEN 36, Warszawa

    Eurobank już lepiej z procentami ale kiepsko z wpłatomatami:
    np u mnie:
    pn-pt: 09.00-17.00
    sob: zamknięte
    nd: zamknięte
    no i opłata za karte jest

    Chyba tylko mbank zostaje do zabawy.
    No i limity dzienne na karcie z polbanku trzeba wziąć pod uwagę :)

  • 12. Data: 2010-08-07 20:32:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-07 16:48, Damian Niusy pisze:

> [...]
    > f.. Blue City, Al. Jerozolimskie 179, Warszawa
    > g.. CH Reduta, Al. Jerozolimskie 148, Warszawa
    > h.. Galeria Ursynów, ul. KEN 36, Warszawa

    Założyłam w czerwcu konto przy Klonowej/Pl. Unii Lubelskiej. To jest
    skandal, żeby w oddziale banku nie było wpłatomatu. Cały czas myślałam,
    że tam jest, ale się bardzo zawiodłam.

    --
    animka