  • 11. Data: 2007-08-20 06:16:05
    Temat: Re: Polbank - sk?d kupił dane osobowe ?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Miroo pisze:
    > Date: Sun, 19 Aug 2007 21:53:35 +0200, name: Jarek Andrzejewski:
    >
    > Czyli jak im wyślę pusta kopertę to mają przechlapane,
    > nawet nie będą wiedzieli z kim zadarli i dlaczego :P

    Czy gdybyś dostał listem poleconym pustą kopertę zostawiłbyś to bez
    reakcji? Wysoce ryzykowne.

    > Powtarzam, jak udowodnię GIODO, że oni używali moich
    > danych? Jak udowodnię, że wysłałem do nich prośbę/żądanie
    > o podanie źródła tych danych?

    Polecone zlikwidowali?

    --
    Pete

  • 12. Data: 2007-08-20 15:50:01
    Temat: Re: Polbank - skąd kupił dane osobowe ?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 19 Aug 2007 18:55:11 +0200, Miroo wrote:

    > Można. Ale komu się chce? Dzwonią do mnie zawsze kilka dni
    > po założeniu konta/lokaty w innym banku i tylko wtedy.
    > Czyli średnio raz na rok.
    > Poza tym, kto im zabroni wyrzucić mój list do kosza?

    Ja akurat wysyłałem takie pismo do Reader's Digest i bardzo grzecznie i
    wyczerpująco odpowiedzieli na moje pytania. Myślę, że w przypadku banku nie
    będzie inaczej. Problem ewentualnie może się pojawić, gdy okaże się, że to
    nie sam bank wydzwania, tylko jakaś wynajęta firma zewnętrzna korzystająca
    ze swojej własnej bazy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2007-08-20 18:33:24
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 20 Aug 2007 08:16:05 +0200, name: Pete:

    > Polecone zlikwidowali?

    Kwit wysłania listu poleconego _nie_informuje_ w żaden
    sposób o zawartości listu. Mogłem im wysłać życzenia
    a potem powiedzieć, że to było "bógwico".
    Nie mówię, że bank oleje twoją prośbę o wyjasnienia,
    mówię tylko, że jak nie będzie chciał wyjaśniać to
    tego nie zrobi, a ewentualne skargi do GIODO to będzie
    zazwyczaj większy kłopot dla ciebie niż dla banku.
    Miałem już okazję dochodzić się z pewną instytucją
    i to nawet przed sądem. Kłamali i składali sfałszowane
    dokumenty, a ja mogłem tylko zgrzytać zębami. Ja wiem
    jaka była prawda, a oni mieli podpisy 5 dyrektorów, że
    prawda była inna. I tyle w tym temacie.
    Proponuję EOT.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 14. Data: 2007-08-20 19:21:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    Miroo pisze:
> [...]
    > dokumenty, a ja mogłem tylko zgrzytać zębami. Ja wiem
    > jaka była prawda, a oni mieli podpisy 5 dyrektorów, że

    Zawsze możesz wysłać polecony z DW: GIODO. Gwarantuję, że nie oleją.
    Jeśli zaś nie ufasz poleconym (dziwne, sądy ufają) to pozostaje złożenie
    pisma na dziennik.

    > Proponuję EOT.

    Proszę bardzo

    --
    Pete

  • 15. Data: 2007-08-22 19:46:38
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 20 Aug 2007 21:21:06 +0200, name: Pete:

    > Zawsze możesz wysłać polecony z DW: GIODO. Gwarantuję, że nie oleją.
    > Jeśli zaś nie ufasz poleconym (dziwne, sądy ufają) to pozostaje złożenie
    > pisma na dziennik.

    Mogę się mylić ale czy polecone z sądu nie są ustawowo
    uznawane za doręczone po określonym czasie?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 16. Data: 2007-08-23 06:17:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Miroo pisze:
    > Date: Mon, 20 Aug 2007 21:21:06 +0200, name: Pete:

    > Mogę się mylić ale czy polecone z sądu nie są ustawowo
    > uznawane za doręczone po określonym czasie?

    Chyba tylko banki mają takie zapisy.
    Czy jest na sali prawnik?

    --
    Pete

  • 17. Data: 2007-08-23 07:56:06
    Od: s...@g...com

    On 23 Aug, 08:17, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Chyba tylko banki mają takie zapisy.
    > Czy jest na sali prawnik?
    >
    > --
    > Pete

    Z sadu tak, z bankow nie. UOKiK podwazyl takie klauzule (patrz lista
    niedozwolonych klauzul, jak i przykladowo raport o kontroli umow
    deweloperow strona 56 dokumentu PDF
    http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2R
    lZmF1bHRfYWt0dWFsbm9zY2kudjAvMTIwLzM0OC8xL3JhcG9ydC5
    wZGY
    ).