  • 11. Data: 2009-07-02 08:05:35
    Temat: Re: Polbank - spłata w walucie kredytu hipotecznego CHF
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h2gh7c$1lu$1@inews.gazeta.pl...

    > Myślisz? Moim zdaniem poprzez obecne warunki jasno dają do zrozumienia, że
    > im rekomendacja knf nie leży i robią ile się da, by zniechęcić klientów do
    > zmiany warunków.

    Żadnemu bankowi tak naprawdę ta rekomendacja nie pasuje. Ale banki będą
    musiały się dostosować do ruchów konkurencji, pozycja Polbanku w pl nie jest
    na tyue silna, aby mógł to zignorować. Polbankowi może to zająć troszkę
    więcej czasu z wiadomych względów alemyślę, że to musi nastąpić.

  • 12. Data: 2009-07-02 08:31:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lip, 09:38, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
    > Chyba, ze ktos ma kredyt w euro i moze przelewac euracze do polbanku
    > SEPA za 5zl od przelewu. Aneks mi sie zwroci dosc szybko bo kurs euro
    > w Polbanku jest kiepski, a euro - w przeciwienstwie o CHF'ow - sa
    > latwo dostepne i raczej ich cena w kantorach nie skoczy pod wplywem
    > "wykupu" przez kredytobiorcow :)
    >
    > ---------------------
    > a gdzie masz przelew SEPA za 5pln?
    > pzdr
    > Piotr

    Alior ma za 5zl, w bankowosci internetowej. A w oddziale moge tam
    wplacac euro bez oplat.

  • 13. Data: 2009-07-02 08:32:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lip, 10:05, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik <r...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomościnews:h2gh7c$1lu$1@inews.gazeta.pl...

    > Żadnemu bankowi tak naprawdę ta rekomendacja nie pasuje.

    Pasuje, pasuje. Pasuje bankom, ktore nie maja duzego portfela kredytow
    indeksowanych. Sa takie banki, ktore w ogole takich kredytow nie
    udzielaly - teraz moga zarobic na kontach walutowych i przelewach.

  • 14. Data: 2009-07-02 08:35:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Pasuje, pasuje. Pasuje bankom, ktore nie maja duzego portfela kredytow
    > indeksowanych. Sa takie banki, ktore w ogole takich kredytow nie
    > udzielaly - teraz moga zarobic na kontach walutowych i przelewach.

    A to też racja. To im daje taką potencjalną możliwość.