  • Data: 2009-08-10 17:04:22
    Temat: Polbank - żart
    Od: " Monika" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktoś może z Was wyjaśnić czy sytuacja opisana poniżej jest normalna w
    naszym pięknym kraju?

    Jestem z mężem po rozwodzie - niestety mamy jeszcze wspólny kredyt w
    Polbanku na działkę, który to kredyt próbuję bezskutecznie przepisać na
    siebie od grudnia 2008. Najpierw Polbank przez 3 miesiące ciągłych ponagleń
    i próśb milczał jak grób, potem łaskawie odmówił i zaproponował, abym wzięła
    sobie żyranta, co też grzecznie uczyniłam.
    W połowie maja dostarczyłam wszystkie wymagane dokumenty i na pytanie ile
    potrwa rozpatrywanie wniosku uzyskałam odpowiedź: 10dni(!).
    Jak się domyślacie ten koszmar wciąż trwa - co tydzień jestem w oddziale
    banku i ciągle uzyskuję tą samą odpowiedź - dokumenty są w dziale analiz i
    nie ma żadnej informacji w tej sprawie.

    Ręce opadają. Czy też mieliście takie problemy? Czy można coś w tej sprawie
    zrobić?

    Pozdrawiam,
    Monia