  • 11. Data: 2011-01-22 20:50:47
    Temat: Re: Polcard bez CVV
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-01-22 16:31, witek wrote:
    > dla banku.
    > wymyslili sobie dodatkowe zabezpieczenie, zeby ewentualnie od razu
    > odrzucic transakcje, zamiast potem płacić.
    > Ich zabezpieczenie, ich sprawa czy chcą z niego skorzystać.

    Bank moze po BINie ustawic rozne scenariusze dla roznych kart. Np. inne
    dla kart internetowych (takich jak ma BZ WBK), inne dla pre-paid, inne
    dla IPE, etc.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 12. Data: 2011-01-22 21:25:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 22 Jan 2011 11:01:52 +0100, Telesfor wrote:

    > Kolejny test - tym razem eCard, inna KK, kwota około 300 zł....

    Nie wiem jakie masz karty, ale właśnie próbowałem Aliorem -- i nie poszło.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 13. Data: 2011-01-23 10:01:43
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 03:55:48 -0800 (PST), MK napisał(a):

    > Nie wiem co za karte masz, ale u mnie jak kiedys probowalem kilka
    > nigdy nie przeszlo bez cvv2. Moze to kwestia issuera, a nie
    > acquirera...

    Kup coś w Amazonie, nie chcą CVV2.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2011-01-24 11:48:57
    Od: MattS <m...@m...ms>

    On Sat, 22 Jan 2011 22:25:42 +0100, Olgierd <n...@n...problem>
    wrote:

    > Nie wiem jakie masz karty, ale właśnie próbowałem Aliorem --i nie poszło.

    KK Polbank Gold, płacę z allegro, na stronie Polcardu:
    bez CVV (puste pole) - transakcja nie przeszła, od razu anulowana,
    ze złym CVV - transakcja nie przeszła, od razu anulowana,
    z dobrym CVV ale ze zmienionym nazwiskiem - transakcja rozpoczęta i długo
    się procesuje, ciekawe czy przejdzie.

    Pozdrawiam,
    Matt