  • Data: 2006-11-16 13:07:03
    Temat: Polecanie zapłaty ciekawostka
    Od: "W&B" <w...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja wygląda tak: jest polecenie zapłaty za abonamenty dla TPSA przelewy
    lecą środki na koncie cały czas sa .W pewnym momencie dostaje pismo z tpsa
    że mam zadłużenie na 1600zł.Po sprawdzeniu rachunków okazało się ,że tpsa
    zaprzestała pobierania abonamentu za neostradę abonament telefoniczny i
    opłaty za rozmowy schodziły.Pytanie czy mogę z tej sytuacji mieć jakąś
    korzyść, musze zapłacić?