  • Data: 2006-11-17 20:19:58
    Temat: Re: Polecanie zapłaty ciekawostka
    Od: "Karol S." <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W&B napisał(a):

    > Właśnie tak mi mówili w BOK-u i niebieska linia, ale w banku PKO BP
    > powiedzieli ,że takiej możliwości nie ma i to nie tylko w okienku ale
    > byłem u p. kierownik jakiegoś działu i też powiedziała,że nie może
    > cofnąć przelewu.

    Zwykłego przelewu zleconego przez ciebie faktycznie nie można cofnąć.
    Ale polecenie zapłaty, które wykonało się automatycznie (tzn było
    zlecone przez tpsa), można cofnąć. Może coś źle wytłumaczyłeś pani w
    banku i ona myślała że chodzi ci o normalny przelew a nie o PZ.

    Ktoś napisał o możliwości przedawnienia się roszczeń. Opisz dokładniej z
    jakiego okresu są najdawniejsze zaległości.

    Ciekawe czy tpsa naliczyła jakieś karne odsetki za niepłacenie.

    Pozdrawiam
    Karol