  • 31. Data: 2008-12-01 09:25:09
    Temat: Re: Polityka
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    szczurwa pisze:

    > Procedura uroszczona -owszem - ale przy statusie Senator lub HON. Póki
    > co, marzenie ścietej głowy. Nie brałem Dinersa pod uwagę, odkąd ktoś
    > mi kiedyś powiedział, że wymagają właśnie 15.000 netto miesięcznie.
    > Zadzwonię i się dowiem.

    Fakt, to się zmieniło, kiedyś wystarczyło być FF by skorzystać z
    procedury uproszczonej... z drugiej strony widzę, że podstawowa
    procedura uległa dużemu uproszczeniu. Ja musiałem przedstawiać PITy za
    dwa lata, wyciąg z rachunku za 6 miesięcy, zaświadczenie o zarobkach i
    coś tam jeszcze ;-)

  • 32. Data: 2008-12-01 18:05:21
    Temat: Re: Polityka "limitowa" Citibanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 14:26:08 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Spróbuję !
    > pozdrawiam,

    Jak się nie uda to zrezygnuj z kk i za jakiś czas spróbuj znowu. Napisz,
    że jesteś pracownikiem budżetówki np nauczyciel i chcesz srebrną z
    limitem 15k PLN, pewnie Ci dadzą ;)

    Coś też prezes Aliora wspominał w wywiadzie, że mają mieć kk lotniczą,
    ale u nich aktualnie jest burdello bum bum no i niezły DDoS od klientów
    także myślę, że po nowym roku się tam dopiero uspokoi i miną problemy
    wieku dziecięcego.

    Xenocide

  • 33. Data: 2008-12-01 20:40:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Gru, 19:05, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > wieku dziecięcego.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Fakt, może zadzialać, nauczyciele dostali ostatnio jakieś podwyżki..!

  • 34. Data: 2008-12-02 22:32:23
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Lis, 21:29, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > Sprecyzuj "problem jest ten sam"? W DC nie ma możliwości otrzymania limitu
    > niższego niż 15000, a wymagane dochody roczne przy karcie M&M to chyba 60.000,
    > więc nie jakieś astronomiczne, biorąc pod uwagę dyskutowane tu limity. Jeśli
    > jesteś Frequent Flyerem, to nie musisz żadnych papierów przedstawiać
    > (procedura uproszczona). Ubezpieczenia są wliczone w cenę karty.
    >
    > --

    Akurat ubezpieczenia nic nie kosztują dodatkowo, ale jeżeli nie
    zapłaci się kartą za bilet, ubezpieczenia nie są ważne.

  • 35. Data: 2008-12-05 19:28:10
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia 30 Nov 2008 20:37:54 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Citi działa scoringiem telepatycznym. Jeśli chcesz większy limit,
    > to go nie dostaniesz. Jeśli nie chcesz, to dostaniesz. :)

    Właśnie

    > A jestem w tej samej sytuacji, bo mam Citi z oszałamiającym limitem
    > 4500. :)

    A ja mam 12500 i co miesiąc chcą mi go powiększać, a przynajmniej wmówić
    kredyt jednorazowy "nawet do 80 tys. zł", mimo że w życiu o to nie
    poprosiłem, a o moich dochodach pojęcia mieć nie powinni, w każdym razie ja
    im na ten temat pary z gęby nie puściłem :)

    T.