  • 11. Data: 2010-04-21 19:11:50
    Temat: Re: Nicht Polnishe Wirtshaft?
    Od: a...@v...pl

    > To już drugi post w tym stylu, dopuścić młodość, .uj z hasłem " Bóg, honor,
    > ojczyzna". Nowe zadania na grupy? Macie już kogoś namaszczonego na
    > przywódcę? Jątrzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne.
    > Najpierw dowiedzcie się skąd wasz ród, bo mój ten od Piasta, Kraka, Lecha.
    >
    > http://tinyurl.com/y2ed9ss
    >
    > kc

    Jak się domyślam to chyba tylko od Piasta Mieszka I siłą zmuszonego do przyjęcia
    chrztu, a ściślej strachem, bo od reszty Słowian to jakoś Cesarstwo Rzymskie
    zdołało odciągnąć. Co do hasła, to właśnie w jego obronie takie wnioski mnie
    naszły. Tylko bym je trochę zmienił, bo jakby zapomniano w tym kraju komu się
    służy. Ojczyzna, Honor, Bóg.

  • 12. Data: 2010-04-21 19:26:34
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 20:12, fatso <f...@n...com> wrote:

    > podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

    Możesz mi wyjaśnić geneze tego słowa "świńskie ryje" i dlaczego
    używasz go w odniesieniu do Polaków?

  • 13. Data: 2010-04-21 19:46:29
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 20:12, fatso <f...@n...com> wrote:

    > podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

    > Możesz mi wyjaśnić geneze tego słowa "świńskie ryje" i dlaczego
    > używasz go w odniesieniu do Polaków?

    On chyba tego używa zamiast "goj", ale nie mam pewności.

  • 14. Data: 2010-04-21 20:27:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > On chyba tego używa zamiast "goj", ale nie mam pewności.
    prosze spojrzec w lustro i wyciagnac samemu wnioski

  • 15. Data: 2010-04-21 21:20:00
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 22:27, fatso <f...@n...com> wrote:

    qb.googlegroups.com...

    > prosze spojrzec w lustro i wyciagnac samemu wnioski

    Niejednoznaczna odpowiedź.
    Taki test IQ.

  • 16. Data: 2010-04-21 21:32:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "macieks"

    >Niejednoznaczna odpowiedź.
    >Taki test IQ.

    No dlatego własnie nie odpisałem że widziałem jego zdjęcie.
    A przed "goja" dodałem "chyba".

    Ale przynajmniej jest już jasne, że świński ryj to nie jest równoznaczne z
    gojem, ponieważ ja mogę byc Żydem.
    Zatem fatso też może być świńskim ryjem; a z wyglądu wystarczy popatrzeć i
    wtedy każdy wurobi sobie opinię czy jest.

  • 17. Data: 2010-04-21 22:05:35
    Temat: Re: Polska- to juz jest inny kraj
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    fatso pisze:
    > mms://tvpol.wmod.llnwd.net/fc/a295/o2/FILES/28389238
    .wmv?WMContentBitrate=280000

    > Link otrzymalem od czlowieka z California. Nazwisko historyczne, kazdemu
    > z was znane.
    > Otwiera sie w IE8 i u mnie, automatycznie, w RealPlayer.
    > Polska sie zmienila w ostatnim tygodniu. jest inna od tej ktora znalem.
    > Oby na lepsze.

    http://www.youtube.com/watch?v=QBg_YVR5fHo&feature=p
    layer_embedded

    obawiam sie Fatso ze nima ch... ze zmianami na lepsze...

    pozdrawiam
    SlawcioD