  • 1. Data: 2010-10-19 09:09:26
    Temat: Pomijanie haseł jednorazowych w Inteligo
    Od: k-pax <m...@g...com>

    Witam

    Mam taką sytuację że na ostatniej karcie kodowej od Inteligo mam nie
    zdrapane 2 hasła tzn. wszystkie pozostałe kolejne hasła po niezdrapanych
    jak i przed nimi są zdrapane i zużyte. Słowem system pominął mi 2 hasła
    z karty kodów. Dzwoniąc na do Inteligo dowiedziałem się że jest to
    rzekomo normalne zachowanie systemu. Czy ktoś z Was też tak ma lub miał
    czy też ktoś nieautoryzowany np. z banku dobiera mi się do konta.

    Pozdrawiam

    k-pax

  • 2. Data: 2010-10-19 09:12:58
    Temat: Re: Pomijanie haseł jednorazowych w Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k-pax <m...@g...com> writes:

> [...]
    > pominął mi 2 hasła z karty kodów. Dzwoniąc na do Inteligo dowiedziałem
    > się że jest to rzekomo normalne zachowanie systemu. Czy ktoś z Was też

    Prawdopodobnie zlecałeś jakąś operację i w ostatniej chwili (tj. gdy
    trzeba było podać hasło) się rozmyśliłeś. Inteligo sobie oznaczyło, że
    ma korzystać już z następnego hasła, a Tobie zostało niezużyte :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-10-19 09:27:09
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Paź, 11:09, k-pax <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > rzekomo normalne zachowanie systemu. Czy ktoś z Was też tak ma lub miał
    > czy też ktoś nieautoryzowany np. z banku dobiera mi się do konta.

    Jeżeli system kiedykolwiek zapytał o hasło, np. 19, a Ty wycofałeś się
    z operacji lub Cię rozłączyło lub cokolwiek innego to system już nigdy
    o to samo 19 hasło nie zapyta ze względów bezpieczeństwa.

  • 4. Data: 2010-10-19 09:41:57
    Od: k-pax <m...@g...com>

    W dniu 2010-10-19 11:27, Tomek z Wawy pisze:
    > Jeżeli system kiedykolwiek zapytał o hasło, np. 19, a Ty wycofałeś się
    > z operacji lub Cię rozłączyło lub cokolwiek innego to system już nigdy
    > o to samo 19 hasło nie zapyta ze względów bezpieczeństwa.

    Rzecz w tym że raczej nie wycofuje się z operacji - jak już mam ją
    przeprowadzić, rozłączenia także sobie nie przypominam.

  • 5. Data: 2010-10-19 14:19:59
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 11:09:26 +0200, k-pax napisał(a):

> [...]
    > rzekomo normalne zachowanie systemu. Czy ktoś z Was też tak ma lub miał
    > czy też ktoś nieautoryzowany np. z banku dobiera mi się do konta.

    Miałem to samo, na pewno nie wykonywałem jakichś niedokończonych operacji.
    Mnie zdarzało się pomijanie pojedynczych kodów. Na dezinfolinii twierdzili,
    że to normalne.

    Teraz już tego nie zauważam, bo zdrapuję zawsze całą kartę od razu (gdy
    zdrapywałem pola pojedynczo, karta brudziła mi portfel).