  • 1. Data: 2010-10-18 17:41:16
    Temat: przelew elixirem idzie 2 dni?
    Od: " job" <j...@N...gazeta.pl>

    mbank utrzymuje, ze przelew elixirem idzie 2 dni. nie potrafi tego podeprzec
    zadnym dokumentem, nie jest to napisane w regulaminie. to nieprawdopodobne - w
    XXI wieku, przy 3 sesja elixiru dziennie przelew idzie 2 dni?

  • 2. Data: 2010-10-18 17:44:27
    Temat: Re: przelew elixirem idzie 2 dni?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " job" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > mbank utrzymuje, ze przelew elixirem idzie 2 dni. nie potrafi tego
    > podeprzec
    > zadnym dokumentem, nie jest to napisane w regulaminie

    Nie "idzie 2 dni", ale "ma prawo iść dwa dn"i. Tak jest we wszystkich
    bankach.
    Mozesz im skoczyć.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-10-18 17:44:47
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Paź, 19:41, " job" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > mbank utrzymuje, ze przelew elixirem idzie 2 dni. nie potrafi tego podeprzec
    > zadnym dokumentem, nie jest to napisane w regulaminie. to nieprawdopodobne - w
    > XXI wieku, przy 3 sesja elixiru dziennie przelew idzie 2 dni?

    To nie mBank tak utrzymuje, tylko KIR S.A.

    Lektura: http://www.kir.com.pl/intranet/explorator//main.php?
    do=getFile&object=122303&noreferer=1

  • 4. Data: 2010-10-18 17:52:05
    Od: " job" <j...@g...pl>

    jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby przelew elixirem szedl tak dlugo:(

  • 5. Data: 2010-10-18 18:07:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/18/2010 12:52 PM, job wrote:
    > jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby przelew elixirem szedl tak dlugo:(

    co nie oznacza, ze nie moze.

  • 6. Data: 2010-10-18 18:30:12
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Paź, 20:07, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > To nadaj w piątek, po ostatniej sesji ;-)

    Jeśli dojdzie w poniedziałek to dla nich to jest jeden dzień :P

  • 7. Data: 2010-10-18 18:48:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " job" i9i1g5$mv5$...@i...gazeta.pl

    > jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby przelew elixirem szedl tak dlugo:(

    Za krótko żyjesz. :) Bodajże w 2007 roku szedł trzy razy dłużej. To są dwa dni
    ,,robocze'', nie dwa dni w ogóle. 15 sierpnia 2007 (chyba 2007) było święto
    (jak co roku) i przelew szedł nie 2 dni, ale prawie tydzień, z czego 3 dni
    były wolne od pracy a 2 były dane zgodnie z prawem; 1 dzień szedł za długo. :)

    Ale zwykle można zdążyć z przelaniem tam i z powrotem tego samego dnia.

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440
    . 438
    | 740 . 06 08 . .17 739 F|l 430 25 . .
    . . .09 . . 425
    | 730 26 29 październik 07 09 1112 16 729 E|i 420 2627 29 .
    02 05 0708 10 1213 .1617 418
    P|l 720 28 30 02 1314 719 V|t 410 28
    01 04 06 11 1415 411
    E|/ 710 01 03 05 15 709 |r 400 wrzesień
    03 403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30
    październik 391

  • 8. Data: 2010-10-19 06:47:44
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > To nie mBank tak utrzymuje, tylko KIR S.A.
    > Lektura: http://www.kir.com.pl/intranet/explorator//main.php?
    do=getFile&ob
    > ject=122303&noreferer=1

    A gdzie tam jest napisane, że 2 dni?
    Rozliczenia w ELIXIR prowadzone są od poniedziałku do piątku, poza dniami
    ustawowo wolnymi od pracy.
    Nie ma nic na temat 2 dni.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 9. Data: 2010-10-19 07:11:34
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Paź, 08:47, "MacGregor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A gdzie tam jest napisane, że 2 dni?
    > Nie ma nic na temat 2 dni.

    Jak każdy regulamin, ważne rzeczy, zawiera między zdaniami, w
    sześćsetnym podpunkcie:

    "Zlecenia [...] które weszły [...] w trzecim przebiegu [...] dnia N
    beda [...] rozliczone najpózniej [...] dnia [...] N+2 [...]".

  • 10. Data: 2010-10-19 10:19:20
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > "Zlecenia [...] które weszły [...] w trzecim przebiegu [...] dnia N
    > beda [...] rozliczone najpózniej [...] dnia [...] N+2 [...]".

    Ale to dotyczy zleceń obciążeniowych, czyli Polecenia Zapłaty. Tam wymagana
    jest reakcja banku klienta.
    I te 2 dni sprowadzają się do reakcji w ciągu jedniego dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor