    From: "Kaczmar" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pomoc przy referacie
    Date: 22 Mar 2004 23:33:22 +0100

    Witam

    Mam mały problem:) Pracuje jednocześnie studiując zaocznie i jako warunek
    zaliczenia przedmiotu dostałem referat " Porownianie zabezpieczen polskich
    bankow internetowych na przykladzie Inteligo i Citibank." dodatkowo taki oto
    dopisek:P (Oprocz dokladnego porwonania oczekuje przemyslen i wnioskow, klienci
    obu tych bankow stali sie nie dawno celem ataku oszustow...)

    Moja wielka prośba polega na tym by jakiś dobry samarytanin podesłał mi jakieś
    linki które pomogły by mi napisac ten referat lub nawet gotową prace (jeżeli
    ktoś takową posiada:D) - nie ide na łatwizne - poprostu niemam zbytnio czasu by
    się tym zając i szukam pomocy między innymi pisząc posta na tym forum.

    Z gory dzięki za wszelką pomoc...

    Pozdrawiam
    Kaczmar