  • 1. Data: 2002-07-01 20:17:37
    Temat: Pomylilem nr konta, co teraz ?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dobry wieczor
    Mam troche moze glopie pytanie ale zaryzykuje.
    Czy jesli pomylilem sie w numerze konta przy wykonywaniu przelewu z mBanku do
    pkobp to taki przelew zostanie cofniety do mnie i ew w jakim czasie to nastapi.
    Pozostale dane byly wpisane prawidlowo (nazwisko imie adres).
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-07-01 20:55:22
    Temat: Re: Pomylilem nr konta, co teraz ?
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    nastapi.
    > Pozostale dane byly wpisane prawidlowo (nazwisko imie adres).
    witaj
    ten przelew powinien wrocic na Twoje konto
    wlasnie dlatego ze dane odbiorcy nie beda sie
    zgadzaly z numerem rachunku na ktory faktycznie wyslales pieniadze
    (ktory moze istniec albo i nie). Trudno okreslic ile czasu to potrwa
    poniewaz zalezy to od rodzaju przelewu oraz
    sprawnosci pracownikow banku. Gdyby przez dluzszy okres
    pieniadze nie wracaly, wowczas radze skontaktowac sie
    ze swoim bankiem, ktory powinien Ci to pomoc wyjasnic.
    Pozdrawiam
    Savo

  • 3. Data: 2002-07-01 21:42:20
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Savo wrote:

    > ten przelew powinien wrocic na Twoje konto
    > wlasnie dlatego ze dane odbiorcy nie beda sie
    > zgadzaly z numerem rachunku na ktory faktycznie wyslales pieniadze
    > (ktory moze istniec albo i nie).

    jesli rachunek istnieje to nie jest chyba takie pewne czy pieniadze same
    wroca

  • 4. Data: 2002-07-01 23:10:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > witaj
    > ten przelew powinien wrocic na Twoje konto
    > wlasnie dlatego ze dane odbiorcy nie beda sie
    > zgadzaly z numerem rachunku na ktory faktycznie wyslales pieniadze

    eee - chyba nie - ja sobie wysylam do AMRA ZIGRIN Arrakis - z roznych bankow
    (tyle ze ja wlasciiel i ja wysylajacy) i jakos dochodzi :))

  • 5. Data: 2002-07-02 06:34:43
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > eee - chyba nie - ja sobie wysylam do AMRA ZIGRIN Arrakis - z roznych bankow
    > (tyle ze ja wlasciiel i ja wysylajacy) i jakos dochodzi :)

    Ja mam na wyciagu z przelew adresowany na Koziolka Matolka.
    I jakos ten przelew nie wrocil do nadawcy chociaz nazywam sie
    inaczej i nie mieszkam w Pacanowie :)
    Tyle ze to byl przelew wewnetrzny miedzy rachunkami w mbanku,
    ale chyba duzo bankow przyjmuje przelewy nie weryfikujac
    nazwy beneficjenta.

  • 6. Data: 2002-07-02 06:40:45
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > eee - chyba nie - ja sobie wysylam do AMRA ZIGRIN Arrakis - z roznych
    bankow
    > (tyle ze ja wlasciiel i ja wysylajacy) i jakos dochodzi :))

    No wlasnie!: Ty wlasciciel i Ty wysylajacy. Juz na grupie byla mowa o tym,
    ze banki czesto nie sprawdzaja danych personalnych tylko ksieguja po numerze
    konta. W takim przypadku ja bym od razu interweniowal -no chyba ze kwota nie
    jest az tak porazajaca i da sie bez niej zyc ;-).
    POzdrawiam Wall

  • 7. Data: 2002-07-02 10:27:22
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Kiedys na moje konto w PKO SA przyszedl przelew dla mojego ojca (adres i
    nazwisko jednakowe) i nie zaksiegowali, tylko przyslali list, aby tato
    stawil sie w banku i osobiscie odebral pieniadze...

  • 8. Data: 2002-07-02 10:28:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]
    nastapi.
    > Pozostale dane byly wpisane prawidlowo (nazwisko imie adres).
    Jesli takie konto w pko bp nie istnieje to wrócą, jeśli istnieje
    to możesz złożyć reklamację, ale czarno to widzę

    KJ

  • 9. Data: 2002-07-02 12:15:17
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Zmieniając Bank podałem w pracy rachunek bankowy żony.
    Dopiero na 3 miesiąc wypłata wróciła z adnotacją, że nieprawidłowy właściciel.
    Musiałem pójść do banku (z żoną) i dopisać swoje imię i nazwisko do jej
    rachunku.
    Z tego widać, że raz sprawdzają a raz nie (właściwie 2 razy nie) :-)
    Pozdr.
    Art

  • 10. Data: 2002-07-02 14:32:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Musiałem pójść do banku (z żoną) i dopisać swoje imię i
    > nazwisko do jej rachunku.

    To i tak fajnie, ze sie ot tak zgodzili dopisać :))