  • 11. Data: 2002-07-02 15:10:21
    Temat: Re: Pomylilem nr konta, co teraz ?
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:afsdin$hcr$1@topaz.icpnet.pl...
    > To i tak fajnie, ze sie ot tak zgodzili dopisać :))

    Znaczy sie ze zona sie zgodzila dopisac :)))

    ciuSma

  • 12. Data: 2002-07-04 11:45:00
    Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy jesli pomylilem sie w numerze konta przy wykonywaniu przelewu z mBanku
    do
    > pkobp to taki przelew zostanie cofniety do mnie i ew w jakim czasie to
    nastapi.

    Powiem tak - z całego serc współczuje. Niestety przez nieuwagę wysłałam 2
    takie przelewy wlasnie z mBanku do PKO BP SA. Cała sprawa toczyła się ponad
    3 miesiące. PKO BP SA od jakiegos czasu stosuja elektroniczne ksiegowanie,
    znaczy sie komputer sprawdza tylko numer konta, a wlasciciela calkowicie
    pomija. Zlozylam reklamacje zalaczajac potwierdzenia przelewow, ale okazalo
    sie, ze wedlug PKO BP SA nie jest to zaden dowod na to, ze sa to moje
    pieniadze. Stwierdzili, ze musi zlozyc reklamacje osoba, do ktorej pieniadze
    trafily. Mialam szczescie, bo czlowiek najwyrazniej zorientowal sie, ze
    pieniadze nie sa jego, byl uczciwy i ich wogole nie pobieral. Jednak trudno
    sie bylo z nim skontaktowac. W koncu sie udalo. Blad w numerze polegal na
    tym, ze dopisalam o jedna cyferke za duzo. Mialam pecha, takie konto
    istnialo.
    Proponuje od razu zlozyc reklamacje dolaczajac potwierdzenia przelewow. Mama
    nadzieje, ze trafisz na jakis lepszy oddzial PKO BP SA. Jak dla mnie ten
    bank jest ponizej jakiejkolwiek krytyki. Nawet Millennium przy nim to zloto.
    Niestety mieli atrakcyjna oferte kredytu mieszkaniowego, no i niestety
    musialam u nich zalozyc konto.

    Joanna

  • 13. Data: 2002-07-04 11:49:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Joanna <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> wrote:

    > trafily. Mialam szczescie, bo czlowiek najwyrazniej zorientowal sie,
    > ze pieniadze nie sa jego, byl uczciwy i ich wogole nie pobieral.
    > Jednak trudno sie bylo z nim skontaktowac. W koncu sie udalo.

    W ostatecznosci mozna sprobowac skontaktowac sie w taki sposob: wyslac
    jeszcze jeden przelew na ten sam bledny rachunek w wys. 1 grosza i w
    tytule przelewu zwiezle poinformowac o pomylce. Jest szansa, ze
    przeczyta na wyciagu.

  • 14. Data: 2002-07-05 08:23:12
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dobry wieczor
    > Mam troche moze glopie pytanie ale zaryzykuje.
    > Czy jesli pomylilem sie w numerze konta przy wykonywaniu przelewu z mBanku do
    > pkobp to taki przelew zostanie cofniety do mnie i ew w jakim czasie to
    nastapi.
    > Pozostale dane byly wpisane prawidlowo (nazwisko  imie adres).
    > Pozdrawiam
    > Mariusz
    >
    > --

    Witam,

    też miałem taki przypadek.
    Jeżeli poszło automatem i takie konto przez przypadek istnieje to nie muszą się
    sami pokapować, że nr rachunku i nazwa konta się niezgadzają. Jeżeli to jest
    konto firmowe to powinno się samo wyjaśnić jako środki niewiadomego pochodzenia.

    Ja dostałem w oddziale telefon do pewnej pani w PKO, która odkręciła wszystko,
    tylko prosiła mnie o faks tłumaczący moją pomyłkę. Wszystko poprawiono w ciągu
    jednego dnia.

    pozdrawiam

    Krzysiek