eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Pomylki" GE Money"Pomylki" GE Money
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michal Sawicki <m...@t...tez.op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Pomylki" GE Money
    Date: Sat, 21 Apr 2007 11:33:57 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <f0clq7$1if$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abcn137.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1177148039 1615 83.6.229.137 (21 Apr 2007 09:33:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Apr 2007 09:33:59 +0000 (UTC)
    X-Sender: irprqS+sjVgb3Aszf1fipw==
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050915
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:412959
    [ ukryj nagłówki ]

    GE Money Bank jest jednym z tych, ktore stosuja podwyzszone
    oprocentowanie kredytu mieszkaniowego do czasu uzyskania wpisu do
    ksiegi wieczystej.
    Rzecz w tym, ze po uzyskaniu tego wpisu zazadal podwyzszonej raty o
    miesiac dluzej, niz wynika to z tresci umowy. Na infolinii konsultanci
    mowili, ze tak ma byc i juz, argumentujac to kilkudziesieciogroszowa
    nadplata w poprzednim miesiacu. W siedzibie banku nikt nie chcial
    rozmawiac. Dopiero reklamacja pisemna z zadaniem wywiazania sie z
    umowy spowodowala uznanie "pomylki pracownika" i zmiane harmonogramu
    rat.
    Czy ta "pomylka" byla jednostkowa, czy dotyczy wiekszej liczby klientow
    tego banku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1