  • 1. Data: 2003-08-26 10:17:08
    Temat: Ponownie lgnet
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    Witam. Mam małe pytanko. 9 sierpnia wyslalem liścik z podziękowaniem za
    współpracę do Nordei jako były klient lgnet. Do tej pory mogę spokojnie
    korzystać z konta, a wcześniej czytałem na grupie, że oni blokują dostęp do
    konta natychmiast. Czy ktoś ma jakieś nowe doświaczenia z tym fantem?
    pozdrawiam - bartoldzik

  • 2. Data: 2003-08-26 10:31:13
    Temat: Re: Ponownie lgnet
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bifc33$qel$...@a...dialog.net.pl,
    bartoldzik <b...@p...onet.pl>:
> [...]
    > blokują dostęp do konta natychmiast. Czy ktoś ma jakieś nowe
    > doświaczenia z tym fantem? pozdrawiam - bartoldzik

    Tak, i bylo tu opisywane. Spokojnie czekaj - u mnie i jeszcze jednej osoby
    trwalo to ok. miesiaca od wyslania.

    Najpierw Ci znikna rachunki z listy, a wkrotce potem sie nie mozna
    zalogowac.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-26 11:14:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Najpierw Ci znikna rachunki z listy, a wkrotce potem sie nie mozna
    > zalogowac.

    Mnie nawet zdalnie zepsuli zegarek,
    który kiedyś od nich dostałem.
    :-)))

  • 4. Data: 2003-08-26 12:43:53
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    > Mnie nawet zdalnie zepsuli zegarek,
    > który kiedyś od nich dostałem.
    > :-)))

    Zazdrosniki cholerne ;). dzięki za info.

  • 5. Data: 2003-08-31 10:50:43
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > trwalo to ok. miesiaca od wyslania.
    >
    > Najpierw Ci znikna rachunki z listy, a wkrotce potem sie nie mozna

    a czy przypadkiem to nie jest spowodowane odsetkami ktore
    musza zostac skapitalizowane pzred zamknieciem rachunku ?

  • 6. Data: 2003-08-31 12:03:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    MarcinF <m...@i...pl>:

    > a czy przypadkiem to nie jest spowodowane odsetkami ktore
    > musza zostac skapitalizowane pzred zamknieciem rachunku ?

    Nie sadze, bo u mnie bylo to dzien-po-dniu i nie bylo zwiazane z koncem
    zadnego okresu naliczania. Ja juz zreszta odsetki przelalem natychmiast po
    naliczeniu, nastepnych wiec nie bedzie.

    Raczej przypisywalbym to cyklowi przetwarzania wnioskow od zamkniecia przez
    2 niezalezne komorki banku.