  • 1. Data: 2003-08-26 10:32:51
    Temat: Koniec z kredytem
    Od: "ARO" <a...@b...kielce.pl>

    Czesc !
    Właśnie spłaciłem kredyt w euro ;))) i nigdy wiecej , moze oprocentowanie
    jest przewidywalne ( u mnie korygowane eurowibor), ale jaki bank sobie
    ustala kurs to skandal , ostatnia rate splacilem po bankowym kursie
    sprzedazy dewiz który wyniósł wczoraj 4,4454 podczas gdy indeksacja NBP była
    4,36
    Jezeli bede musial juz brac kredyt tylko w złotowkach
    Swoja droga ciesze sie bardzo ze juz to mam za soba bo widmo drugiej
    Argentyny wisi juz bardzo blisko.
    Moi znajomi którzy spłacają kredyty , maja teraz wiecej do splaty niz jak
    brali kredyt , wpadaja w depresje .

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2003-08-26 10:38:38
    Temat: Re: Koniec z kredytem
    Od: "" <s...@W...pl>

    Dobrze że te kredyty sa dlugoterminowe to nie trzeba tak się martwić.

  • 3. Data: 2003-08-26 11:24:52
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    A co ci da kredyt zlotowy w przypadku kryzysu walutowego (tzw Argentyny) ?

    Czy go kijem czy go palka i tak dostaniesz po lapkach ...

  • 4. Data: 2003-08-26 11:32:25
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    exxon <j...@f...id.pl> wrote:
    > A co ci da kredyt zlotowy w przypadku kryzysu walutowego (tzw Argentyny) ?

    No, tak się zastanawiałem nad tym ostatnio i mam wrażenie, że odsetki
    zawsze są trochę w tyle za inflacją (zwłaszcza, jak mamy coś takiego jak
    WIBOR3M czy WIBOR6M) - więc zanim dostanę odsteki na poziomie 200%, to
    kwota kredytu zmniejsza się do wielkości miesięcznej wypłaty (tak jak to
    kiedyś było, gdy zarabialiśmy grube :-) miliony).

    Nie mam racji?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 5. Data: 2003-08-26 12:04:16
    Od: "ARO" <a...@b...kielce.pl>

    Użytkownik "exxon" <j...@f...id.pl> napisał w wiadomości
    > A co ci da kredyt zlotowy w przypadku kryzysu walutowego (tzw Argentyny) ?
    >
    > Czy go kijem czy go palka i tak dostaniesz po lapkach ...

    wskutek kryzysu walutowego m.in. rosnie inflacja, mysle ze kredyt zlotowy o
    stałym oprocentowaniu przy deprecjacji zlotego jest jak najbardziej na
    miejscu
    i spałbym tez spokojnie wiedzac ze kiedys spłace kredyt , w przeciwienstwie
    do kredytów walutowych
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-08-26 12:23:07
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Zgoda ;) Pod warunkiem ze pensje beda rosly razem z inflacja
    i nie bedzie skokowej podwyzki stop procentowych ... jak to mialo miejsce na
    Wegrzech ...

  • 7. Data: 2003-08-26 12:24:11
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    To teraz bralbys kredyt w PLN o stalym % ?

  • 8. Data: 2003-08-26 15:40:33
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > Argentyny wisi juz bardzo blisko.
    > Moi znajomi którzy spłacają kredyty , maja teraz wiecej do splaty niz jak

    Niestety sam sobie jestes winny - kto kazal Ci brac kredyt w Euro.
    Znajomi prawdopodobnie brali kredyt w Euro w czasie kiedy bylo po 3,65.

  • 9. Data: 2003-08-26 15:42:38
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > miejscu
    > i spałbym tez spokojnie wiedzac ze kiedys spłace kredyt , w
    Widze ze masz pewne wiadomosci a czy slyszales o kontraktach na Euro ?.

    Pozdr.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2003-08-26 17:43:34
    Od: "Andrew" <a...@b...kielce.pl>

    Użytkownik "grzegorz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przeciwienstwie
    > Widze ze masz pewne wiadomosci a czy slyszales o kontraktach na Euro ?.
    >

    > Pozdr.
    > Grzegorz

    Z tego co wiem jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed ryzykiem kursowym
    , ale jak to zastosowac w przypadku kredytu spłacanego w ratach ?
    poza tym to tez kosztuje i ma wiele znaków zapytania - podatek dochodowy
    Andrzej