    From: Jasio <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Porażka przy wpłacie
    Date: Fri, 12 Aug 2005 18:59:08 +0200

    Witam

    Ostatnio postanowiłem skorzystać z bankomatu depozytowego mojego banku.
    Widać musiałem być wyjątkowo zamyślony, bo banknoty wsadziłem tam, gdzie
    normalnie wyjeżdża wydruk. Banknoty było widać przez szczelinę na wprost
    więc myślałem, że może wysuną się wraz z wydrukiem, więc wpłaciłem 10zł,
    jednak nic to nie dało. ZAdzwoniłem do banku i złożyłem reklamację. Pani
    powiedziała, że bank na rozpatrzenie reklamacji ma 30 dni.
    MOże niepotrzebnie wyprzedzam fakty, ale jeśli mi powiedzą, że nie
    znleźli pieniędzy w bankomacie mam jeszcze jakąś możliwość odzyskania
    pieniędzy?