  • 1. Data: 2010-12-11 16:28:23
    Temat: Portfel wgpw na 2011
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Wzorem kroovki, który prezentuje tutaj swój portfel oraz jego
    osiągnięcia, może by tak stworzyć nasz grupowy pl.biznes.wgpw-owy
    Portfel spółek na 2011 rok?
    Biorąc pod uwagę, iż pisują tutaj prawie same tuzy finansjery
    inwestycyjnej można przewidywać, iż osiągnięcia tego portfela powinny
    być grubo ponad przeciętne.

  • 2. Data: 2010-12-11 17:18:51
    Temat: Re: Portfel wgpw na 2011
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "SERG" tkwi w stereotypach:

    > Biorąc pod uwagę, iż pisują tutaj prawie same tuzy finansjery
    > inwestycyjnej można przewidywać, iż osiągnięcia tego portfela powinny być
    > grubo ponad przeciętne.

    Jakby to powiedzieć... my tu co roku mamy osiągnięcia grubo ponad przeciętne
    ;-) Ja - powiem wprost - w przyszłym roku pewnie zgłupnę z nadmiaru gotówki!
    Maluch mi się zdoopcył, a spawacz co od 25lat regulował w nim elektronikę
    umarł, i nie mam jak dojechać do biura maklerskiego =(:-o)

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 3. Data: 2010-12-11 17:59:55
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-11 18:18, Johnny pisze:

> [...]
    > nadmiaru gotówki! Maluch mi się zdoopcył, a spawacz co od 25lat
    > regulował w nim elektronikę umarł, i nie mam jak dojechać do biura

    No to może pora wraz z nastaniem nowego roku zweryfikować swoje
    strategie odnośnie inwestycji i wymienić malucha choć na jakiegoś Poloneza.

  • 4. Data: 2010-12-11 18:13:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    SERG wrote:

> [...]
    > Biorąc pod uwagę, iż pisują tutaj prawie same tuzy finansjery
    > inwestycyjnej można przewidywać, iż osiągnięcia tego portfela powinny

    Jak chcesz robić portfel, skoro tu prawie same misie zapakowane w shorty? :)