  • 1. Data: 2010-12-12 10:22:26
    Temat: w...@b...com
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    "Your IP has been temporarily blocked by our Security System. We take every
    precaution possible to avoid false positives, but there is always a small
    chance of a legitimate visitor being blocked by accident. If this is a false
    alert, please do not hesitate to contact us at w...@b...com. We
    will deal with this issue immediately and unblock your IP, and we apologize
    in advance for any inconvenience it may have caused.

    Thank you for your understanding,
    Battlefront.com"

    Hi, please could you unblock my IP: 192.168.1.2 ?

    thanks in advance.

  • 2. Data: 2010-12-12 10:31:59
    Temat: Re: w...@b...com
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Sorry, nie wiem jakim cudem tu trafiło ;-)

  • 3. Data: 2010-12-12 14:52:52
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 12 Gru, 11:22, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:

    > Hi, please could you unblock my IP: 192.168.1.2 ?
    >
    > thanks in advance.

    Tak przy okazji i przypadkiem :)
    Cos mi sie widzi, ze miedzy toba a internetem masz router.
    Ten adres IP 192.168.1.2 to Twoja mala przydomowa siec/adresacja
    nadana przez router.

    Jak cie widzi swiat mozesz sprawdzic naprzyklad tu : http://www.mojeip.net/
    I takie IP interesuje Battlefront.com

  • 4. Data: 2010-12-12 16:42:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > nadana przez router.
    >

    > Jak cie widzi swiat mozesz sprawdzic naprzyklad tu :

    Oczywiscie masz racje, dzieki ;-)
    Czasem warto sie pomylic ;-)