  • 21. Data: 2008-09-23 20:13:56
    Temat: Re: Posłanka Gabriela Masłowka zaprasza do współpracy w obronie złotego !
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-23 19:54 Zephyr napisał/a:
    > A to koleżanka z Koziej Wólki??

    Jeśli to pytanie do mnie to odpowiadam: Tak.

  • 22. Data: 2008-09-23 21:46:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    C...@g...com writes:

    > Albowiem Szanowny KH napisał cyt. "ludzi wyksztalconych (myslacych,
    > rozumiejacych itd)" i przeciwstwił im ludzi niewykształconych. Jak dla
    > mnie jest to utożsamienie wykształcenia z inteligencją, co akurat nie
    > jest prawdą. Wystarczy przypomnieć sobie okres studiów :-)

    Wnioski niestety bledne:
    - napisalem o ludziach wyksztalconych a takze myslacych, rozumiejacych
    itd., sa to raczej cechy skorelowane.
    - wyksztalcenie w moim rozumieniu nie oznacza "zaliczenia" jakiejs
    tam szloly, a raczej przyswojenie sobie odpowiedniej wiedzy.
    Oczywiscie, szkoly zwykle w tym pomagaja.
    - sama inteligencja niestety nie wystarczy do zrozumienia zjawisk
    np. ekonomicznych albo innych politycznych. Potrzebna jest wiedza
    i umiejetnosc patrzenia. Nawet najbardziej inteligentny czlowiek nic
    nie wymysli bez dostepu do potrzebnych informacji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2008-09-24 08:42:08
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Problem w tym, ze w typowym spoleczenstwie ludzi wyksztalconych
    > (myslacych, rozumiejacych itd) jest duzo mniej niz niewyksztalconych.
    > Stad niestety duze pole do popisu dla populistow.

    Trudno się nie zgodzić.

    Czyli demokracja jest do d...y?
    No proszę... :P
    Niedobrze... a w TV mówią, że to jedyny słuszny ustrój...

  • 24. Data: 2008-09-24 09:44:00
    Od: "witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:gbcuh0$llr$1@pippin.nask.net.pl...

    > Trudno się nie zgodzić.
    >
    > Czyli demokracja jest do d...y?
    > No proszę... :P
    > Niedobrze... a w TV mówią, że to jedyny słuszny ustrój...

    Owszem jest do d...y
    Właśnie z wyżej wymienionych powodów (głos menela spod budki z piwem "waży"
    tyle samo, co głos profesora uniwersytetu).
    Problem w tym, że inne ustroje są jeszcze gorsze :-(

    Witek

  • 25. Data: 2008-09-24 14:24:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ~|_ukasz <l...@a...pl> writes:

    > Niedobrze... a w TV mówią, że to jedyny słuszny ustrój...

    Kiedys sie mowilo "TV klamie". Nie zeby to sie jakos bardzo zmienilo
    chyba, TV to podstawowy srodek masowego razenia przekazem dla
    populistow.

    Aczkolwiek rzeczywiscie nietrudno znalezc gorszy ustroj.
    --
    Krzysztof Halasa