  • 1. Data: 2003-06-16 12:47:17
    Temat: Potwierdzenie przelewu w Inteligo
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Witam
    Musze dokonac przelewu na rzecz szkoly i przeslac im faxem potwierdzenie.
    Stad mam pytanie jak wyglada potwierdzenie przesylane faxem i listem z
    Inteligo, czy ma ono forme klasycznego potwierdzenia przelewu (z pieczatka i
    podpisem) czy wyglada podobnie do potwierdzenia przelewu ktore moge sobie
    wydrukowac ze strony (w formacie pdf). A może wystarczy przeslanie
    potwierdzenia z pdf-a, czy szkola zobowiazana jest je przyjac i zatwierdzic?

    mario

  • 2. Data: 2003-06-16 14:13:51
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu w Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > pieczatka i podpisem) czy wyglada podobnie do potwierdzenia przelewu
    > ktore moge sobie wydrukowac ze strony (w formacie pdf).

    Na stronie wysyłania faksu masz preview, sam zobacz...