  • 11. Data: 2010-05-18 19:14:44
    Temat: Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    . Tobie zostaje oglądanie tv przy
    > piwku i narzekanie. Pająki Ci się w głowie zalęgły. Urzędnik to nie dobry
    > tatuś. Nic nie robi za darmo i nic nie robi dobrze. Ty myślisz, że moje
    > pieniądze są po to by Cie wyciągać z każdego gówna, w które Cię Twoja
    > pusta
    > głowa zaprowadzi?

    Ty nie rozumiesz nic.Ja tez np płace podatki.Ale taki gnój z PO rozumie
    tylko ze ludziom trza zabrać.Twoja łeb patrzy tylko jak kogos oszukac i
    miec dla siebie.Mnie palancie nie musisz uczyc ekonomii.
    To masz za pusta łeb)))

  • 12. Data: 2010-05-18 19:17:18
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Budowanie zbiorników retencyjnych nie jest takim wspaniałym pomysłem. Twój
    > "przedpisiec" ma rację. Własnie nie wydawanie zezwoleń budowlanych na
    > terenach zalewowych jest właściwym rozwiązaniem. Wrocławski Kozanów od
    > wieków był terenem zalewowym. Radosna, budowlana twórczość w wolnej Polsce
    > spowodowała, że powstało tam potężne osiedle. Po powodzi w 1997 roku
    > wymagało duuuużych pieniędzy aby ponownie nadawało się do zamieszkania.
    > Uważasz, że jesteśmy tak bogaci aby topić - dosłownie - pieniądze?
    > Jeżeli tak to buduj w takich miejscach i płać za skutki.

    Gdyby czesi nie mieli zbiorników retencyjnych w górach popłynęłaby połowa
    moraw i pół śląska .

  • 13. Data: 2010-05-18 19:33:52
    Od: "Ja Czy Ty?" <w...@g...pl>

    On 18 Maj, 21:17, "pompka" <k...@w...pl> wrote:

    > Gdyby czesi nie mieli zbiorników retencyjnych w górach popłynęłaby połowa
    > moraw i pół śląska .

    Acha...

    http://zpravy.idnes.cz/povodne-uz-maji-devet-obeti-n
    a-pomoc-prijizdi-policie-p0w-/domaci.asp?c=A090625_0
    54351_domaci_jw

  • 14. Data: 2010-05-18 19:35:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "pompka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ubezpieczyć wrocek ,opole, racibórz co tam jeszcze?Hehe ty to masz łeb.A
    > rząd jest od rządzenia i kasowania podatków?

    Możesz określić od jakiego poziomu zniszczeń rząd powinien przejmować rolę
    ubezpieczyciela?
    Wystarczy 1, 10, 100 czy 1000 zniszczonych domów czy ilość nie jest ważna
    bo to kwestia wyłącznie polityczna i medialna?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-18 19:43:05
    Od: "Ja Czy Ty?" <w...@g...pl>

    On 18 Maj, 21:35, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

> [...]
    >   Wystarczy 1, 10, 100 czy 1000 zniszczonych domów czy ilość nie jest ważna
    > bo to kwestia wyłącznie polityczna i medialna?

    Pewnie 96 w tym joker.

  • 16. Data: 2010-05-18 19:53:55
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "pompka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ubezpieczyć wrocek ,opole, racibórz co tam jeszcze?Hehe ty to masz łeb.A
    > rząd jest od rządzenia i kasowania podatków?

    oddaj mi kase co płaciłem na ubezpieczenie bo mi sie tak podoba

  • 17. Data: 2010-05-18 20:01:03
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    ze ty jeszcze przyjacielu sie produkujesz tutaj ??? hmmm
    serdecznie pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-05-18 20:06:19
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    śląska .

    Acha...

    http://zpravy.idnes.cz/povodne-uz-maji-devet-obeti-n
    a-pomoc-prijizdi-policie-p0w-/domaci.asp?c=A090625_0
    54351_domaci_jw

    Niestety nie znasz Czech .Te miejscowosci są w dolnym odcinku odry i
    olzy.Tam im raczej nic nie pomoże oprócz wałów.A Bogumin to miasto na
    rzeczkach.Gdyby nie było zbiorników w górach i troche nizej .W sumie pięć.To
    wieksze miejscowości jak Ostrawa nie miały by prawa istnieć.O dolinie Odry w
    Polsce nie mówiac.

  • 19. Data: 2010-05-18 20:07:22
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 18-05-2010 21:17, pompka pisze:

    > Gdyby czesi nie mieli zbiorników retencyjnych w górach popłynęłaby połowa
    > moraw i pół śląska .

    Bzdury piszesz. Każdy zbiornik ma ograniczoną pojemność. I dlatego rolą
    zbiorników retencyjnych nie jest ochrona głupców, którzy budują osiedla
    na terenach zalewowych. Zbiorniki pozwalają na regulowanie wysokości
    fali powodziowej i kontrolowane zalewanie polderów.

  • 20. Data: 2010-05-18 20:30:32
    Od: "Ja Czy Ty?" <w...@g...pl>

    On 18 Maj, 22:06, "pompka" <k...@w...pl> wrote:
    > Tam im raczej nic nie pomoże oprócz wałów.

    NAPRAWDE??? NAWET TUSEK?