  • 31. Data: 2004-02-09 13:23:26
    Temat: Re: Oficjalna "Filozofia dzialania mbanku."
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Przeciętna osoba rzadko kiedy płaci za cokolwiek więcej.
    >mB dołacza powoli do grona Mącipoli tj. przedsiębiorstw, których dział
    >marketingu zajmuje sie jedynie ukrywaniem rzeczywistych kosztów
    >posiadania rachunku, co nie zmienia faktu, że nadal ma ciekawą ofertę.

    mBank = marnyBank

  • 32. Data: 2004-02-09 14:19:01
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: devnull <d...@n...net>

    Prawa reka Lachowskiego sie odezwala:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=117
    944&t=117944&v=f

  • 33. Data: 2004-02-10 04:20:47
    Od: k...@p...onet.pl

    Ja tam akurat nie uwazam, ze cytowanie artykulow i wypowiedzi mbanku "sprzed
    lat" jest jakimkolwiek spamem. WRECZ PRZECIWNIE - jezeli sie takich rzeczy nie
    wyciaga i nie przypomina, to nikt nie pamieta i ludzie coraz mniej sa uczuleni
    na tzw. "nieprezycyjne" hasla marketingowe, ktore nie dosc ze sa nie fair
    wobec klientow, to dodatkowo sa nie fair wobec innych bankow, ktore nie
    staraja sie w tak agresywny sposob wyrywac klientow konkurencji. Powtorze to
    co juz pisalem gdzie indziej - Mbank sie zachowal jak Inteligo. Najpierw
    agresywan kampania o rzekomej darmosze i WYZSZOSCI nad rozpasanymi marmurami,
    a potem te same zagrywy! Jeden tylko plus z tej calej sytuacji - marmury
    musialy sie troche opamietac i musialy (przynajmniej niektore) przygotowac
    internetowa oferte, ktora byla choc troche zblizona do oferty bankow
    wirtualnych. I dobrze...

  • 34. Data: 2004-02-10 22:30:45
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 09 Feb 2004 15:19:01 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >Prawa reka Lachowskiego sie odezwala:
    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    7944&t=117944&v=f

    Nareszcie jakas w miare rzeczowa dyskusja z decydentami mbanku sie rozpoczela
    pod powyzszym linkiem. Jak widac, wbrew tym co wysmiewali protestujacych, taki
    protest byl do tego potrzebny (choc moze tez odplyw depozytow sie do tego
    przyczynil). :)

    Przypominalo to chowanie glowy w piasek troche reakcje Stalina, ktory po
    napasci Niemiec na ZSRR tez byl nieobecny przez kilka dni i wiadomo co robil...
    Otrzezwienie kluczowym pracownikom mBanku jak widac zajelo jeszcze wiecej czasu
    niz jemu, no ale lepiej pozno niz wcale. ;)

    Wynika z tych wypowiedzi jak dotad, ze decydenci mbanku nie widzieli roznicy
    pomiedzy wprowadzeniem oplaty za przelewy i np. obnizeniem oprocentowania
    mOsadu o 1%. Tylko ciekawe dlaczego wiekszosc klientow te roznice widzi tak
    wyraznie? :)

    Przy okazji porzadnie dostalo sie tam Glenn za jej durnowata "filozofie". ;>

    Zachecam wszystkich, ktorzy maja cos rzeczowego do powiedzenia pracownikom
    mBanku, w sprawie ostatniej decyzji mBanku, do kulturalnego wlaczenia sie do
    tamtej dyskusji.

    dn

  • 35. Data: 2004-02-10 22:39:50
    Od: devnull <d...@n...net>

    A i jeszcze na przekor mBankowi:

    "Raiffeisen Bank Polska S.A. podwyższa oprocentowanie konta lokacyjnego
    Od 9 lutego w Raiffeisen Bank Polska S.A. obowiązują nowe stawki oprocentowania
    konta lokacyjnego. Bank nie pobiera żadnych opłat za prowadzenie konta, a
    wszystkie operacje dokonywane na koncie (w tym za pośrednictwem Centrum
    Telefonicznego) są bezpłatne.

    Klient ma nieograniczony dostęp do swoich pieniędzy i może dokonywać wypłat
    środków w dowolnym momencie bez utraty odsetek.

    Za środki zgromadzone na koncie lokacyjnym bank oferuje oprocentowanie do 4,45%
    (z uwzględnieniem premii przyznawanej, gdy saldo na koncie nie spadnie poniżej
    7 tys. złotych w całym okresie obrachunkowym czyli w ciągu 3 miesięcy). "
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1019939&type_id=1&order=time

  • 36. Data: 2004-02-10 23:02:39
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    devnull wrote:
    17944&t=117944&v=f

    > Przy okazji porzadnie dostalo sie tam Glenn za jej durnowata "filozofie". ;>

    Ke? Porządnie to się jej rozmówcy dostało. Za durnowatą "filozofię" ;>
    --
    luzyta

  • 37. Data: 2004-02-10 23:07:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 11 Feb 2004 00:02:39 +0100, LUZYTA <l...@n...gazeta.pl> wrote:

    117944&t=117944&v=f

    >Ke? Porządnie to się jej rozmówcy dostało. Za durnowatą "filozofię" ;>

    Rzeczywistosc przeczy stwierdzeniom Glenn co jej rozmowcy wykazali.

  • 38. Data: 2004-02-10 23:20:49
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 11 Feb 2004 00:23:01 +0100, LUZYTA <l...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Nie. To Glenn wykazała, ze mrzonki jej rozmówców mają się nijak do
    >rzeczywistości.

    Coz, niech to kazdy z czytelnikow oceni sam, moim zdaniem jest dokladnie
    odwrotnie niz mowisz, chyba nie przeczytalas nowszych postow, ktore pozniej
    byly.

  • 39. Data: 2004-02-10 23:23:01
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

  • 40. Data: 2004-02-11 02:24:52
    Od: devnull <d...@n...net>

    O waznosci etyki w biznesie:
    http://www.opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/

    "Historia marki: mBank Narodziny sukcesu":
    http://www.opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/mbank.html