  • 1. Data: 2007-06-19 12:51:37
    Temat: Pożegnanie z Inteligo, czyli jak Inteligo zachęca klientów do przejścia do mBanku
    Od: Michal J <m...@g...com>

    Od prawie 6 lat mam konto w Inteligo. Co miesiąc trafia tam ładnych parę
    tysięcy złotych, robię dużo przelewów, korzystam z debetu, usług
    dodatkowych (sms), itd, itp.

    Niedawno doszedłem do wniosku, że najwyższy czas wyrobić sobie kartę
    kredytową połączoną z kredytem odnawialnym -
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_kredytowa.htm

    Okazało się jednak, że nie mam ŻADNEJ możliwości aby dostać kartę
    kredytową w Inteligo, nawet z minimalnym limitem kredytowym. Dlaczego?
    Otóż dlatego, że... od półtora roku jestem dyrektorem i członkiem
    zarządu w jednej z firm z branży IT. Tymczasem osoby zatrudnione na
    podstawie kontraktu menedżerskiego nie mają w Inteligo możliwości
    wzięcia kredytu ani uzyskania karty kredytowej, niezależnie od tego jaki
    dokument by przedstawili.

    Gdybym był jednym ze swoich pracowników, nie byłoby problemu. Gdybym był
    emerytem z emeryturą 1200 zł, to też dostałbym kredyt. Tymczasem średnia
    i wyższa kadra menedżerska ma w Inteligo zamkniętą drogę nawet do
    najzwyklejszej karty kredytowej!

    Inteligo pokazuje tym samym środkowy palec tym klientom, których kariera
    zawodowa w ostatnich latach rozwijała się najszybciej.

    Dlatego odradzam zakładanie konta w Inteligo tym, których aspiracje
    zawodowe są większe niż kasjerka w supermarkecie (nie obrażając
    kasjerek, które przy okazji pozdrawiam).

    Finał zaś jest taki, że w przyszłym miesiącu zwijam się do mBanku.
    Żałuję, że nie zrobiłem tego w 2001 roku.

    --
    Michal J

  • 2. Data: 2007-06-19 13:04:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    > kredytową w Inteligo, nawet z minimalnym limitem kredytowym. Dlaczego?
    > Otóż dlatego, że... od półtora roku jestem dyrektorem i członkiem

    skoro jestes dyrektorem lub innym prezesem to nie rozumiem dlaczego chcesz
    korzystac z najtanszego banku, w ktorym obsluga pozostawia wiele do
    zyczenia?

    nie lepiej zainwestowac te kilka pln miesiecznie i zalozyc konto w lepszym
    banku np. w Multi? prawie to samo, a masz do dyspozycji jeszcze placowki...

    poza tym sa jeszcze inne banki, ktore z radoscia otworza konto, na ktore
    beda wplywac niemale dyrektorskie pieniadze

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-19 13:04:16
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 14:51:37 +0200, Michal J napisał(a):

    > Od prawie 6 lat mam konto w Inteligo. Co miesiąc trafia tam ładnych parę
    > tysięcy złotych, robię dużo przelewów, korzystam z debetu, usług
    > dodatkowych (sms), itd, itp.(...)

    Wypuszczać takiego klienta? Zaiste pokrętna strategia!

    > Finał zaś jest taki, że w przyszłym miesiącu zwijam się do mBanku.
    > Żałuję, że nie zrobiłem tego w 2001 roku.

    Co do samych kart kredytowych, mBank nie jest tutaj
    raczej najlepszą propozycją - sprawdź archiwum grupy. Co do konta to też
    można pomyśleć, zależy co Tobie przede wszystkim potrzeba - w
    każdym bądź razie wybór masz dosyć spory :)

  • 4. Data: 2007-06-19 13:04:38
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Michal J <m...@g...com> napisał(a):

    "uwaga: okres bez oprocentowania (bez odsetek) - 0 dni"

    Ty im powinienes podziekowac, ze ci odmowili tego czegos, a nie sie denerwowac.

  • 5. Data: 2007-06-19 13:05:13
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Michal J" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kasjerek, które przy okazji pozdrawiam).
    > Finał zaś jest taki, że w przyszłym miesiącu zwijam się do mBanku.

    Toś sobie chłopie bank wybrał... Może jednak pomyśl o KK z Citka?
    BTW: Wiesz że zachowałeś się jak burak?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-06-19 13:05:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 14:51:37 +0200, Michal J napisał(a):

    > Finał zaś jest taki, że w przyszłym miesiącu zwijam się do mBanku.

    Jeśli sam w sobie rachunek Ci odpowiada, możesz kartę zrobić gdziekolwiek
    indziej.
    Akurat w takim przypadku mBank też nie będzie najlepszy. Rozsądną opcją
    wydaje się być Citi lub np. karta Money.pl.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/06/18/propaganda-n

  • 7. Data: 2007-06-19 13:16:42
    Od: Michal J <m...@g...com>

    > skoro jestes dyrektorem lub innym prezesem to nie rozumiem dlaczego chcesz
    > korzystac z najtanszego banku, w ktorym obsluga pozostawia wiele do
    > zyczenia?

    Nie mam szczególnie wygórowanych wymagań (dostęp do konta przez Internet
    i informacje o operacjach przez SMS), więc nie było szczególnych powodów
    by to konto zmieniać.

    > nie lepiej zainwestowac te kilka pln miesiecznie i zalozyc konto w lepszym
    > banku np. w Multi? prawie to samo, a masz do dyspozycji jeszcze placowki...

    Też zastanawiam się nad Multibankiem, to rzeczywiście może być dobre
    rozwiązanie.

    --
    Michal J

  • 8. Data: 2007-06-19 13:21:18
    Od: Michal J <m...@g...com>

    > Toś sobie chłopie bank wybrał...

    Wybierałem go sobie 6 lat temu gdy byłem zwykłym programistą :)

    > Może jednak pomyśl o KK z Citka?

    A znieśli już limity wiekowe?

    > BTW: Wiesz że zachowałeś się jak burak?

    Może i tak ;)

    --
    Michal J

  • 9. Data: 2007-06-19 13:30:58
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Wybierałem go sobie 6 lat temu gdy byłem zwykłym programistą :)

    pisałem o mbanku

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2007-06-19 13:33:43
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michal J porozsypywal nastepujace haczki:

    > A znieśli już limity wiekowe?

    A kiedys mieli? Z ciekawosci - jakie?

    --
    badzio