  • 1. Data: 2003-07-03 07:55:21
    Temat: Pożegnanie z LG Net
    Od: k...@a...pl

    Oto cytuje oficjalna wypowiedź ze strony NORDEA :
    " Co się stanie z LGnet'em?
    Dla klientów LG Netu przygotowujemy specjalną ofertę przejściową. Stopniowo, w
    ramach tworzenia ujednoliconej oferty połączonego banku nastąpi wcielanie ich
    do segmentów Nordea Bank Polska S.A. Opłaty i prowizje dla tych klientów będą
    dostosowane do tabeli opłat przyszłego banku."

    Czyli prawdopodobnie do końca listopada każdy dotychczasowy użytkownik LG
    dostanie propozycję zamiany swojego konta na solo oczywiście zgadzając się na
    ich opłaty i prowizje. A jeżeli nie to pozostaje wypowiedzenie umowy....no bo
    raczej wątpię, żeby w tym samym banku byli klienci którzy płacą za przelewy i
    prowadzenie konta i tacy którzy nie płacą ????

    Szkoda bo było to fajny bank i jedyne bezprowizyjne konto oferujące kartę
    maestro. Cóż .... pozostaje stary dobry mBank :)

    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2003-07-07 07:04:59
    Temat: Re: Pożegnanie z LG Net
    Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Szkoda bo było to fajny bank i jedyne bezprowizyjne konto oferujące kartę
    > maestro. Cóż .... pozostaje stary dobry mBank :)

    No właśnie, jakie banki oferują jeszcze karty Maestro/Mastercard?

    Tarantoga

  • 3. Data: 2003-07-08 10:33:55
    Od: k...@a...pl

    Z tego co pamietam bezpłatną Maestro dostaniesz jeszcze w BGŻ ale za
    prowadzenie konta płacisz tam 4 zł...a poza tym to ich oferta jest całkiem
    ciekawa. Nawet mają daromowe przelewy przez internet

  • 4. Data: 2003-07-08 18:16:22
    Od: g...@p...onet.pl

    Ja też bardzo żałuję
    To był na prawdę fajny bank....wg. mnie troszkę mniej czytelna obsługa przez
    net w stosunku do mBanku ( a może to kwestia przyzwyczajenia) ale poza tym
    mieli bardzo dobre warunki i dawali darmową Maestro. Teraz to się skończy
    niebawem. Na prawdę szkoda.....mBank pozostaje ale on nie ma oddziałów gdzie
    można było wpłacić kasę bez prowizji
    Czy zna ktoś może jakiś bank którego oferta jest taka jak byłego LG ???

  • 5. Data: 2003-07-09 08:52:23
    Od: k...@a...pl

> [...]
    > można było wpłacić kasę bez prowizji
    > Czy zna ktoś może jakiś bank którego oferta jest taka jak byłego LG ???

    aż sie łezka w oku kręci....szkoda takiego fajnego banku

  • 6. Data: 2003-07-09 11:27:44
    Od: k...@p...fm

    Bardzo fajny był bank...szkoda, że już go nie ma...tylko mBank mi pozostał ;)

  • 7. Data: 2003-07-09 11:28:59
    Od: k...@p...fm

> [...]
    >
    > Szkoda bo było to fajny bank i jedyne bezprowizyjne konto oferujące kartę
    > maestro. Cóż .... pozostaje stary dobry mBank :)

    A zna ktos jeszcze jakiś bank który daje takie warunki jak dawał LG i daje
    darmową Maestro ?

  • 8. Data: 2003-07-09 12:27:30
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    > A zna ktos jeszcze jakiś bank który daje takie warunki jak dawał LG i daje
    > darmową Maestro ?

    witam
    chyba (?) darmowe karty do wyboru: ve/maestro daje i to do chyba (?)
    darmowego konta gospodarczy bank wielkopolski.
    ale konto bez dostepu via net, i niby bezplatne, ale musisz zaakceptowac
    wyciagi przysylane poczta, platne za list ;(
    i poza powyzszym jest to bank raczej regionalny, jesli jestes z olsztyna czy
    rzeszowa to raczej bedzie trudno Ci zalozyc konto w oddziale w poznaniu,
    wplacac kase bez prowizji w banku itp...
    pozdraiwam
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2003-07-09 18:53:51
    Od: r...@o...pl

    Dołączam się do płaczących po LGnet.
    Przypomniało mi się jak Handlobank został przejęty przez Citi. Też przeżyłem
    szok. Ciekaw jestem czy i teraz będą słać listy w stylu "w trosce o dobro i
    wygodę klientów wprowadzamy opłatę za prowadzenie rachunku, zmniejszamy
    oprocentowanie, zamykamy BOKi w niedziele, ..."
    RP

  • 10. Data: 2003-07-10 07:12:10
    Od: k...@p...fm

> [...]
    > wygodę klientów wprowadzamy opłatę za prowadzenie rachunku, zmniejszamy
    > oprocentowanie, zamykamy BOKi w niedziele, ..."

    Niestety na pewno w trosce o nasze dobro niebawem dostaniemy wspaniałe oferty z
    Nordea dotyczące opłat za prowadzenie konta itp.....mBank już chyba odczuwa
    brak konkurencji bo obniżył oprocentowanie he he