  • 11. Data: 2003-07-11 09:33:45
    Temat: Re: Pożegnanie z LG Net
    Od: k...@a...pl

    > Niestety na pewno w trosce o nasze dobro niebawem dostaniemy wspaniałe oferty
    > Nordea dotyczące opłat za prowadzenie konta itp.....mBank już chyba odczuwa
    > brak konkurencji bo obniżył oprocentowanie he he
    >
    > --
    Zapalmy świeczkę na grobie LG ;)))))))

  • 12. Data: 2003-07-16 18:08:53
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    k...@a...pl napisał(a):

    > Oto cytuje oficjalna wypowiedź ze strony NORDEA :
    > Dla klientów LG Netu przygotowujemy specjalną ofertę przejściową.

    Na razie zauważyłem, że po zalogowaniu zrobił się aktywny link "Wnioski".
    Gdy się w niego kliknie możemy dotrzeć do "Wniosku o zamknięcie rachunku LG
    Net" oraz do "Wniosku o otwarcie rachunku Nordea" :-(
    Chyba są bardzo naiwni.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2003-07-17 06:52:52
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

> [...]
    LG
    > Net" oraz do "Wniosku o otwarcie rachunku Nordea" :-(

    z wniosku o zamkniecie konta w lg - chyba ! trzeba skorzystac, dla
    unikniecia klopotliwych reklamacji w przyszlosci
    gdyby bylo pewne ze nastepuje likwidacja kont lg - to mozna by sobie darowac
    (bo byla by to zmiana regulaminu i bank musialby przyslac pismo w tej
    sprawie), ale oni moga dokonac adaptacji tak aby regulamin nie ulegal
    zmianie i po protu zaczac pobierac oplaty

  • 14. Data: 2003-07-17 11:41:36
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Krab <k...@h...pl> napisał(a):
    > z wniosku o zamkniecie konta w lg - chyba ! trzeba skorzystac, dla
    > unikniecia klopotliwych reklamacji w przyszlosci

    a po co likwidowac takie dobro konto ? Poki co nie widze zadnego sensu. Sam
    dobrowolnie chcesz zlikwidowac i przejsc na Solo ? Wspolczuje...

    D.

  • 15. Data: 2003-07-18 07:50:41
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a po co likwidowac takie dobro konto ? Poki co nie widze zadnego sensu.
    Sam
    > dobrowolnie chcesz zlikwidowac i przejsc na Solo ? Wspolczuje...

    hmm, ciekawe gdzie napisalem ze chce solo ? lubisz nadinterpretowac po to
    tylko by cos pisac ? rowniez wspolczuje !
    :-)
    uwazam, ze w najblizszym czasie nalezy samodzielnie wypowiedziec nordea
    prowadzenie konta lg a nie czekac az do momentu gdy na koncie beda pojawiac
    sie oplaty za jego prowadzenie
    przeprowadzilem kilka rozmow z roznymi znajomymi-uzytkownikami konta lg,
    wszyscy sa juz swiadomi, ze lg przeistoczy sie w jakis tam sposob (byc moze
    w solo, a napewno na podobnych jak solo warunkach), ale zauwazylem, ze
    praktycznie wszyscy czekaja na jakies pismo z nordea, ze zmieniaja sie
    warunki i ze dopiero wowczas oswiadcza, ze tych warunkow nie akceptuja a
    wiec wypowiadaja konto -
    uwazam, ze obecny bank moze tak dokonac zmian ktore juz zreszta
    zapowiedzial, ze nie bedzie mialo miejsce wysylanie nowych regulaminow do
    akceptacji (jest to jedna z mozliwosci) i jezeli ktos chce miec swiety
    spokoj, to juz teraz powinien miec konto docelowe, przenosic na nie swoje
    platnosci (np pz itp) i za miesiac dwa trzy - samodzielnie wypowiedziec
    prowadzenie konta wlasnie po to Darku - by nie byc klientem solo z automatu
    !

  • 16. Data: 2003-07-18 08:38:49
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Krab <k...@h...pl> napisał(a):
    > Sam
    >
    > hmm, ciekawe gdzie napisalem ze chce solo ? lubisz nadinterpretowac po to
    > tylko by cos pisac ? rowniez wspolczuje !
    > :-)
    w poscie do ktorego sie odnosiles byla mowa o wniosku o otwarcie Solo.
    Przyjalem ze chcesz skorzystac z obu wnioskow - jak nie to sorry za
    nadinteretacje :-) Ale tak czy siak nie widze sensu zamykania dobrego,
    bezplatnego konta. Jak wprowadza oplaty to oczywiscie z wniosku skorzystam -
    dobrze ze nie bede musial dralowac do banku :-)

> [...]
    > prowadzenie konta wlasnie po to Darku - by nie byc klientem solo z automatu

    to fakt. Ja juz przenosze wiekszosc platnosci i zobowiazan gdzie indziej. Ale
    nie przeszkadza mi to w trzymaniu pieniedzy w LGnet. Jak oprocentowanie
    spadnie ponizej mbanku to sie tam przeniose z gotowka a jak wprowadza oplaty
    to zamkne rachunek - ale uwazam ze poki co jest czas i nie sadze ze Nordea
    wprowadzi jakies drastyczne oplaty z zaskoczenia - jakby chcieli tepic
    klientow LG to juz oprocentowanie zjechaloby do Solo i juz dzis okreslili
    poziom oplat. Na razie wiec mozna przeczekac. Na zamkniecie bedzie czas -
    skoro nawet mozna zrobic to przez siec to tym bardziej nie spieszylbym sie z
    zamykaniem. A co bys powiedzial gdybys dzis zamknal i okazalo sie ze jeszcze
    przez najblizszy rok konto bedzie bezplatne i oprocentowane wyzej niz w
    mbanku a ty nie bedziesz mial mozliwosci powrotu ?

    D.