  • 1. Data: 2003-10-07 21:48:11
    Temat: Pozyczka studencka
    Od: "maciejZ" <z...@w...pl>

    Witam.
    Pytanie brzmi gdzie moge uzyskac pozyczke studencka, gdy moge "zalatwic" jako
    poreczycieli tylko (2) rodzicow ?
    W BZ WBK wymaga sie 4 poreczycieli, tylu nie jestem w stanie namowic lub ich
    wiek przekracza wymagane 56 lat (czy cos kolo tego) ?
    Ojciec moj jest bezrobotyny (bez prawa do zasilku). Mama jest pielegniarka z
    dochodami okolo 900-1000 zl miesiecznie.
    Czy mam szanse aby ja uzyskac i do jakiego banku sie zwrocic, na co zwracac
    uwage.
    Prosze o pomoc i z gory serdecznie dziekuje !!
    Pozdrawiam - Zukowski Maciej

  • 2. Data: 2003-10-08 05:58:58
    Temat: Jak to jest z internetem w TFI ING
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,

    zapragnąłem zakupić jednostki TFI ING. Co prawda bardzo nie lubię stać w
    kolejkach w bankach, wolę robic wszysto z domu w środku nocy, ale
    skusiłem się reklamą mówiącą "wreszcie dostęp do TFI ING prez Internet".
    Myślę sobie świetnie, nie muszę się ruszć z domu eby coś załatwić i nie
    muszę nic płacić za bieżącą kontrolę moich pieniędzy (dotychczasowa
    możliwość kontaktu to telefon na 0801 6 - impuls co minutę).
    Wszystko było ładnie, aż do momentu próby wyjaśnienia jak to jest z tym
    podglądem.
    Okazało się że i owszem, mogę mieć podgląd przez Internet, ale pod
    warunkiem, że jestem szczęśliwym posiadaczem jakiegokolwiek rachunku w
    ING i jestem użytkownikiem usługi bank online.
    Cóż, płacenie za jedne z najdroższych rachunków mnie nie interesuje.
    Więc i nie mam możliwości podglądu przez Internet. Marmur mocno się
    trzyma. A miało być tak pięknie.

    Niech żyje marketing ING ! (byle nie za długo).

    MichalL

  • 3. Data: 2003-10-08 06:46:20
    Temat: Re: Pozyczka studencka
    Od: <n...@N...gazeta.pl>

    maciejZ <z...@w...pl> napisał(a):

    > Pytanie brzmi gdzie moge uzyskac pozyczke studencka,

    Pożyczkę czy kredyt?
    Jeżeli kredyt to jaki? Preferencyjny?

  • 4. Data: 2003-10-08 09:52:27
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    Jeżeli studiujesz to dowiaduj sie np w BGŻ

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-10-08 14:39:09
    Od: "maciejZ" <z...@w...pl>

    > Pożyczkę czy kredyt?
    > Jeżeli kredyt to jaki? Preferencyjny?

    no chyba kredyt (wyplacany w formie miesiecznych transz).

  • 6. Data: 2003-10-08 14:51:44
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Witam
    Jesli chodzi o kredyt studencki to:

    PKO BP
    BZ WBK
    i jeszcze inne.

    Rodzice musza byc obowiazkowo poreczycielami! Dodatkowo w formie
    zabezpieczenia bank zyczy sobie dwie inne postaci ewentualnie jest taki bank
    ktory tego typu kredyty porecza <nazwa wypadla mi z glowy teraz> ale w banku
    w ktorym o kredyt bedziesz sie staral udziela Ci wiecej informacji o tej
    formie poreczenia.

    --
    pozdrawiam
    http://www.nakarte.pl

  • 7. Data: 2003-10-09 11:36:49
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Użytkownik "Gelbo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w banku w ktorym o kredyt bedziesz sie staral udziela Ci wiecej informacji

    Chyba chodzi o poręczenie BGK....

  • 8. Data: 2003-10-09 12:54:14
    Od: <n...@N...gazeta.pl>

    Gelbo <g...@w...pl> napisał(a):

    > Jesli chodzi o kredyt studencki to:
    >
    > PKO BP
    > BZ WBK
    > i jeszcze inne.

    Bank Ochrony Środowiska
    Kredyt Bank
    Bank Gospodarki Żywnościowej
    Bank Polska Kasa Opieki S.A.
    Bank Polskiej Spółdzielczości

    > Rodzice musza byc obowiazkowo poreczycielami!

    Nie muszą koniecznie być to rodzice!!!

    > ewentualnie jest taki bank ktory tego typu kredyty porecza <nazwa wypadla
    > mi z glowy teraz>

    Zapewne myślisz o Funduszu Pożyczek i Kredytów Studenckich

  • 9. Data: 2003-10-09 12:57:46
    Od: <n...@N...gazeta.pl>

    <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zapewne myślisz o Funduszu Pożyczek i Kredytów Studenckich

    Błąd w druku - powinno być: Bank Gospodarstwa Krajowego