  • 1. Data: 2009-08-29 20:42:21
    Temat: [Praca] Automatyczne skladanie zlecen
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Zlece zaprojektowanie i napisanie interfejsu składającego zlecenia w
    internetowych systemach transakcyjnych polskich DM. Chetne osoby prosze o
    kontakt e-mailowy.

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz
    kontakt [at] alkortrade.biz

  • 2. Data: 2009-08-30 20:16:53
    Temat: Re: [Praca] Automatyczne skladanie zlecen
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Zlece zaprojektowanie i napisanie interfejsu składającego zlecenia w
    > internetowych systemach transakcyjnych polskich DM. Chetne osoby prosze o
    > kontakt e-mailowy.

    Pamiętaj tylko, że jak będziesz z tego korzystać i DM to wykryje, to naślą
    na Ciebie prokuraturę. Samo stworzenie takiego systemu jest proste, ale
    niestety w Polsce DM trzęsą tyłkiem i każdą samoróbkę chcę wyeliminować.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-30 20:37:18
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    > Pamiętaj tylko, że jak będziesz z tego korzystać i DM to wykryje, to na?l?
    > na Ciebie prokuraturę. Samo stworzenie takiego systemu jest proste, ale
    > niestety w Polsce DM trzęs? tyłkiem i każd? samoróbkę chcę wyeliminować.
    > Dombrek

    Praca nad projektem będzie wykonywana w bezpośredniej wspolpracy z DM.
    RK

  • 4. Data: 2009-08-30 21:05:36
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pamiętaj tylko, że jak będziesz z tego korzystać i DM to wykryje, to naślą
    > na Ciebie prokuraturę.

    Z zarzutem z jakiego paragrafu?

  • 5. Data: 2009-08-31 06:50:17
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Z zarzutem z jakiego paragrafu?

    Własnie szukam i sprawdzam owe paragrafy (moga to traktować jako hacking),
    bo taka platforma to nawet dla średniowprawnego programisty nie jest rzecz
    nieosiągalna, ale pytanie czy można z tego korzystać. Póki co tyle samo
    głosów za, co i przeciw.
    Dombrek

  • 6. Data: 2009-08-31 06:51:11
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Praca nad projektem będzie wykonywana w bezpośredniej wspolpracy z DM.
    > RK

    To w takim razie musi to być dobre biuro i musi zatrudniać inteligentnych i
    chętnych do pracy informatyków. Ja niestety miałem znacznie więcej pecha w
    tym względzie. ;)
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-08-31 06:59:01
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nieosiągalna, ale pytanie czy można z tego korzystać. Póki co tyle samo

    Jeżeli dom maklerski oferuje taką usługę (daje API), to w czym problem?

    elwu

  • 8. Data: 2009-08-31 07:22:21
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    > Jeżeli dom maklerski oferuje taką usługę (daje API), to w czym problem?
    >
    > elwu

    Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie
    lubi... :)

    RK

  • 9. Data: 2009-08-31 08:45:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade pisze:

    > Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie
    > lubi... :)
    >
    > RK

    Widzę w tym całą masę problemów prawnych, ale skoro jakiś DM udostępnia
    oficjalnie API do swojego systemu transakcyjnego, to mam nadzieję , że
    jest to dostępne powszechnie i jawne. Skoro tak , to proszę o informacje
    na na ten temat na grupie.

    Jeśli nie , to proszę o informacje na priva :))

  • 10. Data: 2009-08-31 10:15:02
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie
    > lubi... :)

    O tak, zdecydowanie!
    Oczywiście, jeśli jest udostępnione API to żaden problem. Ale jak API nie
    ma, to można stworzyć super aplikację a jak się miesiąc później zmieni
    wersja softu w DM, to wszystko (lub znaczną część) szlag trafi. Ja robiłem
    dość duże rozeznanie w tej kwestii i chyba dopóki nie założę własnego DM, to
    z sensowną, stabilną i legalną platformą do zleceń będzie problem ;)
    Dombrek