  • 21. Data: 2009-06-23 12:15:25
    Temat: Re: Prawda sie po malu przebija
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marfi pisze:

    >>>> Tą oryginalną też ja współtworzyłem :)
    >>>
    >>> Byłeś w AK?
    >>>

    >> Nie. W Batalionach Chłopskich.
    >>
    > Czyli w Radio Z :)

    Bo też i rzeczywiście ten StaryBrat z tym drugim przybłędą z radia Z
    walą takie prymitywne dowcipasy, że Ty przy nich wydajesz się być
    subtelny i wyrafinowany. Potrafisz to sobie wyobrazić ?

  • 22. Data: 2009-06-23 12:41:43
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Bo też i rzeczywiście ten StaryBrat z tym drugim przybłędą z radia Z walą
    > takie prymitywne dowcipasy...

    Słuchasz takiego radia???
    Nie spodziewałem się tego.
    Nic dziwnego, że tak obłąkanie spamujesz; oni robią sieczkę z mózgu.

    Ja natomiast bardzo lubiłem w RM po Michałkiewiczu posłuchać Macierewicza.
    :)))

  • 23. Data: 2009-06-23 13:17:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Bo też i rzeczywiście ten StaryBrat z tym drugim przybłędą z radia Z walą
    > takie prymitywne dowcipasy, że Ty przy nich wydajesz się być subtelny i
    > wyrafinowany. Potrafisz to sobie wyobrazić ?

    Nie bardzo... Nie wiem kto to jest "StaryBrat z tym drugim przybłędą " :(

    --
    marfi

    4180 (20090623) __________

  • 24. Data: 2009-06-23 13:18:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo... Nie wiem kto to jest "StaryBrat z tym drugim przybłędą " :(

    To nie jesteś z AL ani BCh!

  • 25. Data: 2009-06-23 13:31:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości