  • 11. Data: 2008-01-06 10:50:30
    Temat: Re: Premium club eurobank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 11:39, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Visa electron zamiast 15 zł jak standardowa Eurobanku, będzie
    > kosztować 25 zł, a gold tak samo, czyli 50 zł.
    >
    > Jak dachówkę kupisz w Carrefour to poleciłbym CI tą kartę :) Rabat
    > 1,5% wartości zakupów.

    Hmmm...chyba chodzilo o Castorame? Z tym, ze zadnych rabatow nie
    widzialem w ich ofercie

    > Aleterrnatywa to Visa Leroy Merlin. Zakupy
    > można rozłożyć na 4 nieoprocentowane raty. Wariant raczej korzystny
    > dla tych, którzy muszą się posiłkować kredytem.

    I 5% rabatu przy pierwszych zakupach.

    Z tym, ze sadze, ze wiekszosc artykulow podobieram z tanszych sklepow
    specjalistycznych danej branzy. i roznica w cenie bedzie wyzsza niz
    ten rabat.

  • 12. Data: 2008-01-09 20:15:17
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Ktoś z Was może już składał wniosek o ww kartę?
    Ja zamierzam to zrobić, ale w oddziale przestraszyli mnie że trzeba mieć umowę
    o pracę na min. 2 lata i przynajmniej 3 miesiące pracy u obecnego pracodawcy.
    Nie dają karty na podstawie wyciągów z innego banku.
    Dziwne to bardzo, bo z tego co wiem dają kredyty gotówkowe na prawo i lewo,
    praktycznie "na dowód". Skąd takie wymagania jeśli chodzi o karty?

    Sinus

  • 13. Data: 2008-01-09 21:45:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 20:15, "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Dziwne to bardzo, bo z tego co wiem dają kredyty gotówkowe na prawo i lewo,
    > praktycznie "na dowód". Skąd takie wymagania jeśli chodzi o karty?

    Dodali dzis karte do oferty na stronie internetowej eurobanku, ale bez
    szczegolow i nie wpisali w TOiP.

    Co do warunkow wydawania - mozliwe, ze przepisali z malymi zmianami
    warunki z umowy na KK Bursztynowa z BPH?

    Zreszta jak bralem u nich zwykla vise, to tez na podstawie
    zaswiadczenia od pracodawcy.

  • 14. Data: 2008-01-09 21:51:59
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Co do warunkow wydawania - mozliwe, ze przepisali z malymi zmianami
    > warunki z umowy na KK Bursztynowa z BPH?

    W BPH dostałem kartę PC tylko na podstawie wyciągów z karty z mBanku (nawet
    nie musiałem jej zamykać). Dziwią mnie te wymagania eurobanku.

    Sinus

  • 15. Data: 2008-01-09 22:04:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 21:51, "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > W BPH dostałem kartę PC tylko na podstawie wyciągów z karty z mBanku (nawet
    > nie musiałem jej zamykać). Dziwią mnie te wymagania eurobanku.

    u nich nie ma przenoszenia kart z innych bankow - brak procedur.

    No i nastawieni sa na "gorna polke" klientow providentowych - a to
    jest klient dosyc ryzykowny, zadluzajacy sie powyzej zdolnosci i
    majacy problemy ze splata (gorna polka splaca bez komornika, wystarczy
    kilka telefonow windykacyjnych).

    Jak zamykalem u nich KK (jedna transakcja przez pol roku chwile po
    wyrobieniu, na prawie caly limit, splacona w GP) i pytalem jak szybko
    bedzie widac w BIK, ze zamknieta, to pani sie zachwycala przy okazji,
    ze w BIK karta z taka piekna historia to chluba, okaz, perelka i
    wogole........