  • 1. Data: 2008-04-22 11:49:05
    Temat: Prfogram do Mbanku
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    Czy jest jakis dobry bezpieczny program obslugujacy konto w mbank?

  • 2. Data: 2008-04-22 12:49:22
    Temat: Re: Prfogram do Mbanku
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    Jacek pisze:
    > Czy jest jakis dobry bezpieczny program obslugujacy konto w mbank?

    Ja używam Opery i czuje sie bezpiecznie. Co poniektórzy wspominali też o
    FireFoxie i sprawiali wrażenie zadowolonych.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy.net
    tel: 502345254

  • 3. Data: 2008-04-22 13:50:56
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości
    > Ja używam Opery i czuje sie bezpiecznie. Co poniektórzy wspominali też o
    > FireFoxie i sprawiali wrażenie zadowolonych.

    a ja uzywam IE i czuje sie rownie bezpieczny ;>
    --
    td

  • 4. Data: 2008-04-22 13:58:48
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    > a ja uzywam IE i czuje sie rownie bezpieczny ;>

    mam na mysli program nie tyko przegladarke internetowa.

  • 5. Data: 2008-04-22 14:11:41
    Od: siewit <s...@p...onet.eu>

    "TOUDIdel":

    > Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości
    > a ja uzywam IE i czuje sie rownie bezpieczny ;>

    A ja chodzę do kafejki internetowej. Oni mają tam taki fajny program,
    można wpisać od razu 5 haseł jednorazowych i potem nie musi się brać
    ze sobą listy. I też czuję się bezpieczny.

    pzdr.
    grześ /mspancnie/

  • 6. Data: 2008-04-22 20:56:13
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Jacek napisał(a):

    > mam na mysli program nie tyko przegladarke internetowa.

    Przeglądarka internetowa jest jak najbardziej programem.

  • 7. Data: 2008-04-22 21:30:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz" fuljd9$bf1$...@n...dialog.net.pl

    > mam na mysli program nie tyko przegladarke internetowa.

    : Przeglądarka internetowa jest jak najbardziej programem.

    Ale jemu najwyraźniej chodzi o coś więcej niż przeglądarka.
    Na przykład o coś, co automagicznie sprawdzi co jakiś czas
    stan kont (i gdzieś zapisze lub zaalarmuje, jeśli stan ten
    będzie jakiś) lub raz w miesiącu coś na którymś koncie zrobi.

    -=-

    Ja używam całej masy przeglądarek i wszystkie uważam za równie dobre. :)

    -=-

    Chętnie używanym programem jest program do łamania haseł lub
    szukania zajętych numerów loginów. ;) Są i inne. Na przykład
    pozyskujące te numery i hasła pasujące tych numerów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-04-23 05:55:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Apr 2008 14:49:22 +0200, Daniel Rejmer napisał(a):
    > Ja używam Opery i czuje sie bezpiecznie. Co poniektórzy wspominali też o
    > FireFoxie i sprawiali wrażenie zadowolonych.

    I fajnie Ci się drukuje historię rachunku? :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2008-04-23 06:51:46
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    Jacek Osiecki pisze:

    > I fajnie Ci się drukuje historię rachunku? :>

    1. Nie korzystam
    2. Zdecydowanie lepiej niż w IE6
    3. Trochę gorzej niż w FF
    4. Przecież od tego są wyciągi (PDF, HTML, CVS) plus mailowe zestawienia dzienne

    Sprawdziłem specjalnie dla Ciebie jak to wygląda i stwierdzam ze jest nie-gorzej
    niż na monitorze - da sie korzystać. A i tak najbardziej pasuje mi rozwiązanie w
    Inteligo w tej kwestii.

    Pozdrawiam,
    daniel

  • 10. Data: 2008-04-23 07:28:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Daniel Rejmer napisał(a):

    [...]

    > Sprawdziłem specjalnie dla Ciebie jak to wygląda i stwierdzam ze jest nie-gorzej
    > niż na monitorze - da sie korzystać. A i tak najbardziej pasuje mi rozwiązanie w
    > Inteligo w tej kwestii.

    No tak ale tu chyba chodzi o program z grupy programów do zarządzania
    finasami (czyli tzw: Organizery finansowe), który sobie sam zaimportuje
    dane z mbanku jak np: ePortfel, GNUCash, AceMoney etc ;)

    j.