  • 11. Data: 2008-04-23 16:44:09
    Temat: Re: Prfogram do Mbanku
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:480dd0b3$0$4750$9b4e6d93@newsspool3.arcor-onlin
    e.net...
    > Czy jest jakis dobry bezpieczny program obslugujacy konto w mbank?

    Jedynym takim programem, jaki bym kiedykolwiek zainstalowal, bylby program
    oficjalni edystrubuowany przez mBank. Zainstalowanie jakiegokolwiek innego
    programu swiadczyloby o tym, ze nie przywiazuje zbytniej wagi do moich
    pieniedzy i bardzo pragne, by mi ktos je przejal.
    Rozumiem, ze z "przyspieszaczy internetu" tez namietnie korzystasz?
    Moze w takim razie od razu podaj tu na grupie swoj numer Klienta, haslo i
    zapodaj zeskanowana aktualna liste hasel jednorazowych. Na pewno ktpos z
    Grupowiczow zrobi z tego uzytek nie gorszy od autorow tego typu
    oprogramwoania dla naiwniakow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2008-04-23 16:56:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

> [...]
    > programu swiadczyloby o tym, ze nie przywiazuje zbytniej wagi do moich
    > pieniedzy i bardzo pragne, by mi ktos je przejal.

    Jak to mówią "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu" bo przecież program
    może zasysać dane z wyciągów w html-u a nie logując sie do banku. Tu
    raczej chodzi nie o program ale o świadomość użytkownika tegoż ;)

    j.

  • 13. Data: 2008-04-23 19:19:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 22 Apr 2008 13:49:05 +0200, Jacek napisał(a):

    > Czy jest jakis dobry bezpieczny program obslugujacy konto w mbank?

    Od ponad roku korzystam z programu Bankonet (http://www.bankonet.pl)
    firmy Sokaris (www.sokaris.pl) i jak na razie jeszcze nic mi z konta nie
    zginęło, nie zauważyłem również by program łączył się z jakimiś innymi
    adresami niż mBank.
    Przez poprzednie kilka lat korzystałem z programu eBank Express, ale
    producent przestał go supportować więc musiałem rozejrzeć się za jakimś
    innym.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2008-04-23 19:22:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 18:44:09 +0200, SDD napisał(a):

    > Jedynym takim programem, jaki bym kiedykolwiek zainstalowal, bylby program
    > oficjalni edystrubuowany przez mBank.

    To w takim razie chyba nie masz żadnych szans na używanie programu tego
    typu ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2008-04-23 20:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" fuo2mt$350$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > Przez poprzednie kilka lat korzystałem z programu eBank Express, ale
    > producent przestał go supportować więc musiałem rozejrzeć się za jakimś

    Najlepszy byłyby takie programy, które by z cudzych kont zabierały
    w niewidoczny sposób po groszu miesięcznie i przelewały owe grosze
    na moje konto. ;) Sumienie by nie gryzło, poszkodowani niczego nie
    zauważyliby, a moje życie nabrałoby blasków. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-04-24 07:59:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:48:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > na moje konto. ;) Sumienie by nie gryzło, poszkodowani niczego nie
    > zauważyliby, a moje życie nabrałoby blasków. ;)

    Chyba zbyt rzadko czytasz tę grupę. Nawet gdyby to było pół grosza
    miesięcznie, to większość(?) pisujących tutaj zauważyłaby.

  • 17. Data: 2008-04-24 09:28:53
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "jureq" fupeks$7b0$...@n...onet.pl

    > Chyba zbyt rzadko czytasz tę grupę. Nawet gdyby to było pół grosza
    > miesięcznie, to większość(?) pisujących tutaj zauważyłaby.

    Dobrze -- program powinien omijać piszących na tej grupie.
    Są inne wnioski formalne?

    Może program powinien przez jakiś czas zabierać i oddawać
    w następnym miesiącu, aby uśpić czujność, po czym raz zabrać
    i nie oddać? Jakoś problem nadgorliwości i chorobliwego braku
    zaufania trzeba rozwiązać!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-04-24 13:02:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Apr 2008 13:49:05 +0200, "Jacek" <j...@i...pl>
    wrote:

    >Czy jest jakis dobry bezpieczny program obslugujacy konto w mbank?
    niektorzy mowia ze FF pod jakims linuxem bootowalnym z CD :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 19. Data: 2008-04-24 18:30:58
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

> [...]
    > zapodaj zeskanowana aktualna liste hasel jednorazowych. Na pewno ktpos z
    > Grupowiczow zrobi z tego uzytek nie gorszy od autorow tego typu

    Na zachodzie takie programy to normalka nie moja wina ze jestes z jakiejs
    dziury i sie nie znasz i nic nie wiesz tak jak niektorzy inni.Sam mam pare
    kont i korzystam od wielu lat .