  • Data: 2004-11-29 13:01:44
    Temat: Problem - przelew zagraniczny się zgubił w Multibanku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie. Wysyłałem miesiąc temu kwotę do kraju UE. Do dzisiaj nie
    doszła. W Multibanku nic nie wiedzą, odbiorca też nic nie wie i się
    na mnie obraził, co będzie miało teraz konsekwencje finansowe.
    Po prostu im się "zgubiło". Co w tej sytuacji zrobić? Krew mnie
    zalewa.

    Co ciekawsze, Multibank twierdzi, że przelew powinien iść bezpośrednio
    do banku odbiorcy, bez korespondentów, a ja widzę na potwierdzeniu, że
    poszedł do Deutsche Bank. Żeby było jeszcze ciekawiej, to na papierowym
    potwiedzeniu przelewu mam właściwe dane banku odbiorcy (SWIFT, pełny
    numer IBAN rachunku itp.), a w historii w Internecie - jedynie jakiś
    zupełnie z czapki wyjęty ciąg literek, który domniemywam jest jakimś
    kodem SWIFT, szkoda tylko, że niewłaściwym.

    Jak to widzicie? Ja chyba normalnie zażądam odszkodowania od Multi. Nie
    chodzi o kasę, tylko o bezpowrotnie utraconego kontrahenta.

    Multi łaskawie spisał reklamację przelewu (termin rozpatrzenia 30 dni),
    a ja mam leżącą gdzieś w Chinach czy innym Pakistanie kasę, straconego
    kontrahenta i umowę z polską firmą, która miała być faktycznym
    beneficjentem transakcji, której ten przelew dotyczył. Teraz to popłynę,
    że hej...
    --
    Samotnik