  • Data: 2012-08-01 11:20:34
    Temat: Problem z płatnością w USA
    Od: Kapsel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    mam taki zgryz, że chcę kupić towar w sklepie z USA i to nie wychodzi.

    Z grubsza wygląda tak:
    - mam kartę visa electron z mbanku (limity dość wysoko ustawione)
    - sklep przy płatności prosił o podanie danych do karty kredytowej, visa
    electron jak rozumiem nie jest de facto kredytową, ale ma cvv itd. podałem
    te dane i system przyjął,
    - sklep skontaktował się ze mną po jakimś czasie, że im nie przyjmuje mojej
    karty ("I have tried to process your order twice and both time it was
    declined").

    No i nie wiem co robić :) Sklep sugeruje że mogę mieć zablokowane płatności
    międzynarodowe, ale w systemie mbanku nic na ten temat nie znalazłem, a i
    też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.

    Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net