  • 51. Data: 2008-01-12 10:44:46
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: M...@g...com

    > Już kumam.. Niezłe.

    Tylko jednak, żeby 100 tyś PLN tak spłacić to trzeba by mieć niezłe
    dochody i tym samym limit..

  • 52. Data: 2008-01-13 10:00:24
    Od: Ra <a...@...stopce>

    M...@g...com napisał(a):

    > A jakby zażądać od banku zwrotu tej kasy którą z własnej woli gdzieś
    > tam wysłali wraz z odsetkami ustawowymi. I niech oni już się bujają,
    > żeby im TU oddało tą kasę. No bo co mnie obchodzi, że bank wysłał moje
    > pieniądze gdzieś tam.. Ja im nie kazałem.
    IMHO nie da rady, jakby to nie było ubezpieczenie to może
    gdyby coś ci się stało w tym okresie to odmówiłbyś wzięcia kasy ?
    pomysłałbyś kase na składkę przecież straciłem
    ubezpieczyciel też IMHO nie mógłby odmówić, warunki wg regulaminu były
    spełnione

  • 53. Data: 2008-01-13 16:47:24
    Od: M...@g...com

> [...]
    > pomysłałbyś kase na składkę przecież straciłem
    > ubezpieczyciel też IMHO nie mógłby odmówić, warunki wg regulaminu były

    Wielce ciekawe to co piszesz. A jak bank Ci kupi samochód za twoje
    pieniądze, ale bez twojej zgody i wiedzy, to też się nie będziesz
    burzył? No przecież samochód masz.. Jakbyś miał zamiar akurat kupić w
    tym czasie samochód to odmówiłbyś?