    From: MaxMario <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problemy z PKO BP - kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 19 Jul 2007 06:59:24 -0700

    Witam
    Czy mógłby mi ktos doradzić, co mogę zrobić gdy bank nie wywiazuje sie
    z terminu który mi obiecywał???
    Miesiąc temu złozyłem wniosek kredytowy do 9 odziału PKO BP w
    Warszawie za posrednictwem Open Finance. Po dwóch tygodniach od tego
    momentu i braku odpowiedzi ze strony banku postanowiłem sie dowiedziec
    co dzieje się z moją sprawa. W Open nic nie wiedzieli (oni tylko
    wysyłaja maile) więc udałem się bezpośrednio do banku. Okazało się, że
    mój wniosek zaginął w oddziale PKO !!!! Więc złozyłem drugi wniosek.
    Pojawił się u mnie "rzeczoznawca" spisał co tam powinien i czekam od
    tamtej pory (miesiac czasu).
    Zero kontaktu z tym Bankiem (telefonicznie, majlowo, osobiście też nie
    mogę spotkać swojego "opiekuna") !!!

    Do kogo moge się zgłosić, abym mógł przyspieszyć sprawe???
    Co mam robić termin (zakupu nieruchomości) upływa mi 30lipca2007, a ja
    nawet nie wiem czy dostanę kredyt???

    Z ciekawosci postanowiłem zadzwonić na infolinię (PKO BP) i dowiedzieć
    się jak długo trwa rozpatrzenie wniosku usłyszałem "do 10 dni" - co
    jest totalnym kłamstwem, które ma tylko ściagnąć klientów.
    Czy w kwesti produktów nie ma żadnego prawa, które chroni przed takimi
    sytuacjami???

    Naprawdę nie mam pojęcia co robić w takiej sytuacji.
    Proszę o poradę !!!