eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
    Date: Tue, 2 Dec 2003 11:59:24 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <bqhr9b$fg9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1070362733 15881 195.117.138.36 (2 Dec 2003 10:58:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Dec 2003 10:58:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:271321
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj od rana mam problem z logowaniem się w serwisie internetowym
    MultiBanku. Inni mają ten sam problem, w dodatku ładowanie się kolejnej
    strony internetowej trwa "wieki".

    Kolegę ma większy problem, 30.XI (niedziela) zdefiniował i zatwierdził do
    wykonania przelewy z datą wykonania 1.XII. Wczoraj (czyli 1.XII) przelewy
    zniknęły z listy przelewów oczekujących, saldo nie zmieniło się, w historii
    rachunku nie ma śladu ich wykonania. Multilinka twierdzi że przelewy nie
    zostały zatwierdzone; zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk
    przelewów oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1